Gisteren vertelde ik aan 1 van onze camping gasten Ramon, dat ik mee mocht doen aan die training en dat het me zo gaaf leek alleen dat ik geen flauw idee had hoe je zoiets kan oefenen... En voor ik het wist had ik bij de buren een wakeboard geleend en waren we bezig om een waterski lijn aan een borstuig vast te maken.
Daarna heb ik mijn irsh cob Jack uit de wei gehaald en zijn we naar het strand vertrokken

Op het strand aangekomen, kon ik nog steeds niet geloven dat we dit echt gingen proberen

En uiteindelijk reed ik met Jack het water in, en zodra Ramon een seintje gaf en ik aan galoppeerde ging het meteen goed

2 hele blije gezichten wat was het gaaf

Wat ging het onwijs goed!! Zowel voor mij, Jack en Ramon de 1e keer dat we hebben ge-horseboard

Super bedankt voor het oefenen Ramon, wat was dit gaaf!! En zeker voor herhaling vatbaar

Nog een kleine video van gisteren, de waterski lijn die we hadden was alleen een beetje oud maar na die 2 keer opnieuw te hebben geknoopt bleef hij gewoon zitten.
We zijn nu ook aan het nadenken over, hoe we dit tuig kunnen verbeteren (zowiezo met een balkje erachter ipv de strengen meteen aan de waterski lijn