Het was een clinic speciaal georganiseerd voor Haflingers, door een aantal meiden die ik uit de haflingerwereld ken. Het was een enorm geslaagde dag, waarom ik een hoop goede tips heb gehad. Vooral tips die mij bekend zijn van mijn eigen instructrice. Leuk om te merken dat we op de goede weg zijn. Al zijn we er nogsteeds niet, maar wanneer ben je dat wel?
Even kort wat over Nash. Hij is 6 jaar oud, onze laatste wedstrijd hebben we in november 2015 gereden. Door wat tijdgebrek ben ik niet in de mogelijkheid geweest om weer te starten en heb ik op het moment ook geen startkaart. Voordeel hiervan is dat ik nu wel al mijn tijd in de training kan steken en me geen zorgen hoef te maken over wedstrijden.
Ik twijfel enorm of ik de filmpjes hier op bokt zal plaatsen. Voorheen heeft dat nogal voor wat oproer gezorgd. Ik weet zelf maar al te goed wat mijn punten zijn. Mijn doel van dit topic is dan ook meer om te laten zien hoe Kirsten werkt, wat mij enorm aanspreekt.
Here goes nothing. Al wil ik toch zeggen dat Nash echt enorm vooruit is gegaan in de afgelopen 7 maanden (en ik zelf ook).

7 maanden verschil tussen deze foto's.
Een reactie zou ik leuk vinden