alweer 13 jaar geleden! Ik wilde een kleine pony aanschaffen. 1 waarmee ik kon mennen, een betrouwbare brave kleine pony.Mijn merrie was namelijk niet geschikt om voor de kar te staan. erg jammer.
Op stal stond een leukerd, maar mijn man wilde er niet aan beginnnen.
Op een gegeven moment wilde hij het toch. Dus op stal gevraagd of die leuke pony nog te koop stond, maar helaas. Die dag was hij juist verkocht, dus ging de zoektocht verder en kocht ik een shetlander merrie.
De merrie was helaas niet wat ik zocht. En wilde ik deze verkopen..Op het moment dat ik wilde gaan praten met de staleigenaar om de pony te verkopen... Kwam die kleine zwarte schattige pony weer op het erf. aan de hand met de fiets. Bleek dat dochterlief, waarvoor de pony was gekocht, het niets vond!!
nou de deal was binnen 2 minuten gesloten.
Bolbaans Jackson was van mij!!
Jackson is inmiddels in zijn 19e levensjaar.. en hij wordt oud.. Niet zo oud dat ik niets meer kan, maar ik moet wel rekening houden met zijn kunnen!
Inmiddels heb ik hem al lang en ben zo blij met hem.
Hij is een grote kleine vriend. Vind iedereen leuk, lief en aardig.
Het is een grote grappenmaker!
En ja, de dame op de foto's dat ben ik. Ben nogal veel kilo's kwijt geraakt in de jaren..
En wat hebben we allemaal in de jaren gedaan! menwedstrijden, enkel en tweespan, eersel-postel gereden, op paard en koets een clinic gegeven! Model gestaan, evenementen bezocht, kinderfeestjes gereden en ook 3 trouwerijen!
Jackson kijkt nergens naar.. zo betrouwbaar, zo lief.. en toch ondeugend en soms raar!
een foto overzicht van mijn jaren met hem.
paspoortje:
Bolbaans Jackson
18 jaar

jackson toen hij de 1e dag van mij was

hij knapte op! werd knap, en kreeg spieren!

we deden vele menritten

we kochten een spanmaatje

deden wedstrijdjes

en natuurlijk sleeen

en vele fotoshoots!

we stonden in de krant!

en nu, wat doen we! mennen of course!

en genieten op de weide!