Het is echt een hele tijd geleden dat ik een topic heb geplaatst van Ravelli en mij.
Even een korte info over ons:
We zijn 2/3 jaar geleden in de B begonnen hij liep toen veel te diep liep bouwde veel spanning op en vond de ene naar de andere bak doodeng. Toen we de B uit waren vlogen we de l1 en L2 door. De spanning kreeg ik steeds meer onder controle en hij was echt steeds beter te rijden. Helaas bleef zijn galop wat achter en had hij daar heel veel moeite mee. M1 en M2 hebben we samen een jaar over gedaan. M1 ging ons wel fijn af, maar M2 werd even wat pittiger omdat Ravelli met name het verzamelen erg moeilijk vindt, ik heb hem toen 2 maanden even thuis gehad en flink gaan trainen,dat heeft zeker geholpen en zo hebben we in maart onze laatste M2 wedstrijd al weer gereden! Wat was en ben ik trots mijn eigen opgeleide pony tussen de paarden naar het Z gereden
Vandaag had ik dus mijn Z debuut en ik ben dan ook echt enorm trots hoe Ravelli zich heeft gedragen.
Uiteraard er zijn nog genoeg verbeterpunten, maar een 1e keer in een 20*60 baan wedstrijden met een pony is voor mij toch even wennen. Hij had weinig spanning en dat resulteerde in een 2e plek met 206 en een 4e plek met 207.
Dit moment is dan ook zeker vastgelegd en daar zijn een paar leuke plaatjes uitgekomen!
foto's staan beetje door elkaar van inrijden en de proef. rijtechnisch commentaar mag maar hou het vriendelijk, wij hebben een fijne instructrice die ons begeleidt.

Mijn allerliefste vriendje

binnenkomen op de middenlijn

.

) veel succes in het Z!
Geniet er van en zet 'm op!