Ik ben lekker een band met haar aan het opbouwen dmv grondwerk en sinds kort ook onder het zadel maar heb nog maar weinig foto's van haar gemaakt. Nu mocht Luus voor het eerst model staat voor wel 2 fotografen, erg leuk om eens aan de andere kant van de lens te staan voor mij x).
Luci Acynde van Cordula's Hoeve
Merrie
20-05-2011
Marleen v. Cordula's Hoeve × Palousa Convenance.
Sinds 31 maart is Luus haar familie kwijt omdat we helaas ook haar moeder hebben moeten laten inslapen (cushing en ernstig dampig waardoor erg benauwd/geen kwaliteit van leven meer). We hopen binnenkort een pensionklant op stal te krijgen zodat ze weer een maatje heeft, maar qua paarden dus echt een rot periode achter de rug.

Gelukkig maakt Luus een hoop goed, ze is echt heel zachtaardig, toch wel een heel ander karakter dan Karlijn die wat minder vergevingsgezind was xD. Maar aan de andere kant ook wat minder gevoelig voor 'intentie', bij Karlijn hoefde ik het maar te denken en ze deed het, Luus heeft wat meer hints nodig
. Hier nog een klein filmpje van wat grondwerk.
Maar nu dan toch de foto's van donderdag 7 april, we begonnen met hagelbuien en eindigde met een zonnetje
.Op stal begonnen met wat blackfoto's. Dan werpt dat grondwerk toch z'n vruchten af want kon haar gewoon zonder tuigage laten model staan.

En toen richting de lek omdat dat toch wel een toffe omgeving is om in te fotograferen

Zoek de verschillen
Toch jammer dat haar touwhalster zo is afgezakt na wat heftige galoprondjes xD. 

Ik had m'n paardenfkloffie aan dus hoefde er niet zo op, deze is toch stiekem genomen

Nu kriebelt het toch wel heel erg om ook eens met mijn eigen camera richting de lek te gaan met Luus, daar moet ik gewoon eens tijd voor uittrekken
. Toppoownie!