Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
linnnh schreef:Waarom zou je de auto er niet gewoon langslaten? Hij heeft net zo veel recht daar te rijden als jij toch?
Tevens heb jij schade veroorzaakt aan de auto van de beste man, hij kan jou dus aansprakelijk stellen danwel aangifte doen van vernieling, en wat kan jij? Zeggen dat de man teveel gas gaf achter je en je paard daar opgefokt van werd?
Had jij niet even het fatsoen kunnen opbrengen aan de kant te gaan zodat de man er langs kon? Dit lijkt me vanuit jou ook niet zo heel netjes gereageerd
Danique schreef:Het is ook een kleine moeite om even stil te gaan staan zodat hij er langs kan, toch? Scheelt je een hoop frustratie. De wereld is al zo verdrietig.
Danique schreef:Misschien weet de man niks van paarden, als jij gaat draven dan zal hij ook harder gaan rijden lijkt me. Mijn vriend wilde ook zo snel mogelijk met de auto langs paarden, want 'dan hebben ze toch minder lang last van mij?'. Best een logische redenatie voor een leek.
Danique schreef:Ja dat is banketstaaf, maar als hij aantoont dat hij er graag langs wilt en jij gaat niet aan de kant, dan ben jij toch ook fout en banketstaaf bezig? Misschien had hij wel haast, lag er iemand in het ziekenhuis op sterven? Dochter bevallen? Weet jij veel.
Wees de wijste in zo'n situatie en ga gewoon aan de kant, des noods stap je af om je paard vast te houden.
voor afstappen wad geen tijd meer hij reed hard, erg hard.Nirvana_ schreef:Wat wordt er bedoeld over schade? Zie nergens iets over schade staan?
Tja.. Adem in, adem uit. Er is niks gebeurd. Ik ben het met je eens dat het behoorlijk asociaal is te negeren dat iemand gebaart rustiger aan te doen, maar zoals Danique ook al zegt, mensen die geen verstand hebben van paarden hebben vaak geen idee hoe een vluchtreactie van een paard werkt en wat dat triggert.
Ik denk niet dat je de man nog gaat vinden, en het lijkt me ook niet nodig daar een klopjacht op te gaan zetten. Er zijn heel veel mensen op de weg die geen benul hebben over wat ze doen, met inderdaad soms gevaarlijke situaties en zelfs ongelukken tot gevolg. Helaas!
Gydja schreef:Nirvana_ schreef:Wat wordt er bedoeld over schade? Zie nergens iets over schade staan?
Tja.. Adem in, adem uit. Er is niks gebeurd. Ik ben het met je eens dat het behoorlijk asociaal is te negeren dat iemand gebaart rustiger aan te doen, maar zoals Danique ook al zegt, mensen die geen verstand hebben van paarden hebben vaak geen idee hoe een vluchtreactie van een paard werkt en wat dat triggert.
Ik denk niet dat je de man nog gaat vinden, en het lijkt me ook niet nodig daar een klopjacht op te gaan zetten. Er zijn heel veel mensen op de weg die geen benul hebben over wat ze doen, met inderdaad soms gevaarlijke situaties en zelfs ongelukken tot gevolg. Helaas!
Had een tik met de zweep op de auto gegeven. En achteraf niet zo handig maar ik was kwaad dat die man niet even kon afremmen. Was nog maar een klein stukje en hij kon er met gemak langs
Shirley schreef:TS zit fout met het aanbrengen van schade aan het voertuig.
Ze heeft het stukje verwijderd waarin ze aangaf met haar zweep een kras op het dak geslagen te hebben
Bof je nog dat je paard daarvan niet is geschrokken!