Vorig jaar ben ik gevraagd om te helpen op de set en te figureren in de film The Huntsman Winter's War. Wauw! Wat was dat een gave ervaring! Het was echt een droom die uitkwam!

Of ik ook daadwerkelijk te zien ben in de film is nog even afwachten. Je staat met meer dan 70 man op de set en het is maar net hoe de camera staat. Ook weet je niet welke scene ze ook daadwerkelijk gaan gebruiken. Maar dat maakt me allemaal niks uit, want het is en blijft een wereldervaring!

Mijn eerste figurantenrol als Huntswoman. Vond dit zo'n gaaf kostuum!

We hadden veel lol op set en de paarden gingen tijdens het vele wachten altijd gewoon rustig slapen

En dan heb je als uitzicht hele bekende acteurs/actrice!

Even poseren met mede figuranten

Uitzicht vanaf het paard naar de set. De set was echt groot!

Tussendoor wachten, veel wachten!

En als tweede figurantenrol was ik samen met een man een echtpaar met paard en wagen.

In een beetje te grote, maar wel mooie jurk en pruik. Het is een warme jurk, want het speelde zich af in de sneeuw. Was voor hartje zomer wel beetje warm haha

We moesten ook een stukje acteren en dat was stiekem toch wel leuk!
Bovenstaande foto's zijn genomen in (buiten)studio's.
Onderstaande foto's zijn genomen op locatie.

Dit was op een grote locatie, dus het was paarden zadelen en dan in een grote groep naar de plek rijden waar de scene opgenomen werd. Dus dat was genieten van de mooie locatie en 30 paarden en ruiters in kostuum!

Tijdens het vele wachten lekker in het gras zitten en de paarden gras laten eten. Wel met al het tuig op, want er was niet genoeg tijd om zoveel paarden steeds op en af te tuigen.

En weer onderweg. Elke keer weer genieten!

Ook met stromende regen, (die dag 12 uur zo goed als non stop..) werd er gewoon gefilmd. Op deze foto was de dag net begonnen en kon ik nog lachen, maar aan het einde van de dag was het bijna niet meer leuk

Dus dat resulteerde in het slepen van veel dekens.

En als laatste heel gaaf paardentuig van dichtbij.

Ik ben dus heel benieuwd naar het eindresultaat! Gaan jullie mij ook proberen te spotten? Haha!