al bijna 2 maanden uit mijn leven weggenomen, elke dag laat ik nog wel een traan om je en geregeld barst ik uit in huilbuien..
de pijn went nog niet maar ik moet blijven doorgaan want terug kom je helaas echt niet meer..
nu pas de kracht en moed gevonden om 1 van haar laatste topics te maken.
want wat is het een gek idee dat er geen nieuwe foto's meer zullen komen en ik alles nu uit het 'archief' moet gaan halen.
Miralda mijn prachtige welsh merrie , 15 bijna 16 was je en wat had ik graag nog jaren samen door willen gaan.
al mijn dromen in duigen en een andere toekomst als verwacht,je had mijn kinderen moeten leren paardrijden , op mijn bruiloft aanwezig moeten zijn , ooit aan mijn eigen huis te moeten komen staan, maar bovenal ik had nog veel vaker mijn gezicht in je manen willen stoppen om uit te huilen.
13 was ik dat je in mijn leven verscheen

wat heb ik veel mogen meemaken met je en wat heb je mij veel geleerd.
je hebt me van ongelukkig meisje naar een totaal ander mens zien groeien en vooral geholpen.
dankzij jou ben ik zoals ik nu ben mier

niets was te gek voor joú maar ook voor ons.
elke idiote ingeving die ik kreeg liep je over je heen komen en deed je braaf wat er van je verwacht werd.
hoe dom die beslissingen ook afentoe waren je deed het voor me.
je laat een onwijze leegte achter maar ook een dozijn met prachtige herinneringen
bedankt voor je liefde mooie meid van me
hier vind je miralda haar laatste verhaal en haar officiele IM topic..
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=151&t=1876092
let me bring you on your last journey , i will hold you until your last breath on this earth
because that's the last thing i can do.
Untill we meet again my love

vergeet niet dat we beide zielsveel van je houden en hebben gehouden

enthousiast tot op de laatste dag

ettertje
kleine lieve draak van mehttps://farm2.staticflickr.com/1592/25264899182_c22e7a323c_c.jpg
ooit rijden we samen weer op de eeuwige weides

let me hold you for this last moments

thankyou for being my best friend , my soulmate and the love of my life

het ga je goed meisje
ik zal je terugvinden ooit

.