Echter: de afgelopen periode werd mij steeds duidelijker dat ik als amazone niet voldoende ervaring/talent/scholing heb (gehad) om mijn pony verder op te kunnen leiden. We bleven een beetje op het zelfde niveau hangen, terwijl ik wíst dat er meer in mijn pony zat. Of, zoals ik altijd zeg: "De beperkende factor in deze combinatie is overduidelijk niet de pony".
Omdat ik Jou-Jou de kans wilde geven zich onder een goede amazone verder te ontwikkelen, en om zo ook voor mezelf een leerpony te creeeren ( hij leert het werk van een ander, ik weer van hem), heb ik Eline ( EK19 hier op bokt, een zeer ervaren Connemara amazone) gevraagd of ze Jou-Jou voor me wilde gaan rijden. En joh....Wat ben ik blij dat ze dat wilde, want hij ontwikkelt zich énorm en krijgt eíndelijk de kans te laten zien wat hij kan!
Vanmiddag hadden Eline en Jou-Jou les bij Ineke Jansen ( van Dressuurtraining Borculo), en dat was zo ongelofelijk gaaf! Ik vond het zo magisch om te zien hoe Eline en Ineke in samenwerking met elkaar van mijn pony, mijn knuffelbeest, mijn maatje ineens zomaar een dressuurpony maakten. Onnodig om te zeggen dat ik daar enorm van genoten heb!
Er zijn foto's van gemaakt, hoop dat jullie daar dan net zo van genieten als ik vanmiddag gedaan heb:
Even lekker op stoom komen:

Om even te gaan patseren:

En een communicatiefout die wel heel veel beweging uitlokt:

En van ex duikboot op weg naar een dressuurgalop:

Met, als altijd, als extra attractie, de paarden vangende stalkat

Die zich verder van geen kwaad bewust is

Edit:
Eline, Ineke: wat héb ik genoten vanmiddag, en wat ben ik blij met de samenwerking zo!
Yvette: Bedankt weer voor de geweldige foto's!