Mijn enthousiasme kan niet op, daarom bij deze een topic!

Om een begin te maken met mijn verhaal gaan we een stapje terug in de tijd: Juni 2011
Na een korte zoektocht naar een pony vonden we Haflinger Lindey, zo gezien, zo gekocht en op 26 Juni 2011 kwam ze naar huis!
Helaas was Lindey niet altijd even goed verzorgd geweest.. Op deze manier arriveerde ze bij haar nieuwe thuis!

Vel over been, na een enkele week kwamen we erachter dat er onder dit skeletje zich nog een veulen bevond, niet helemaal de planning, maar zeker welkom!
Twee weken na haar komst beviel ze van een prachtig merrieveulen genaamd Noah

Vanwege Lindey's situatie leek het ons beter om Noah zo vroeg mogelijk te spenen. We besloten haar te verkopen.
Voor Noah vonden we super eigenaren! Altijd goed contact gehouden, dat was ook erg fijn!
3 weken geleden kreeg ik een mail, na lang wikken en wegen hadden de eigenaren van Noah besloten haar te gaan verkopen. Dochter deed er weinig meer mee, en het beestje liep nu haar tijd te verdoen op het land.
De vraag was of ik misschien iemand ervoor wist, en ja, dat wist ik wel! Uiteraard wilde ik eerst zelf gaan kijken!

Op een zaterdagochtend ben ik bij haar gaan kijken, en helaas (of gelukkig) was ik op slag verliefd.

Twijfelen of thuis bespreken vond ik niet nodig, Noah had mijn hart gestolen en ze zou weer naar huis komen!
En vandaag was het dan zover, we konden haar op gaan halen.
Trailerladen ging super, thuis aangekomen was het wel wat vreemd, maar ze reageerden heel goed op elkaar!
Mobielfoto

Haar heerlijke koppie!

En de kudde (bijna) compleet!

Met moeders

En voor degene die weten welke kleur ze heeft, brand los!
)