Ik vind de foto's echt super gaaf geworden dus wilde ze graag delen.
Finley is een 3 jarige new forest met hackney bloed erin
Kijk en geniet

En tja zo is Finley echt haha

Foto's met dank aan made by michaja!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vooral foto 3 en 6 vind ik echt heel gaaf! En die laatste twee zijn ook echt kei leuk!
loveskiara schreef:Leuke foto's! Maar wat wil je ook met zo'n leuke ponyVooral foto 3 en 6 vind ik echt heel gaaf! En die laatste twee zijn ook echt kei leuk!
Vind het ook wel leuk dat zijn halster matcht met de achtergrond, en toch ook niet samensmelt met de achtergrond
F_inley schreef:AnnevM schreef:Mooie foto's en superleuke pony!![]()
Volgens mij ben ik jullie een paar weken geleden tegen gekomen toen ik aan het buitenrijden was. Volgens mij zei je toen dat je voor het eerst naar buiten was met hem voor de kar haha
Thnx! Dat zou heel goed kunnen reden jullie toen met z'n tweeën?
JoyCiej007 schreef:Prachtige pony heb je!
Heel eerlijk...... vind ik de foto's niet je-van-het. Dat komt met name door het, vind ik, zeer storende logo van de fotograaf, en daarbij is bij elke foto duidelijk te zien dat het bewerkt/'uitgeknipt' is en op een grijze achtergrond is geplakt.
Jammer eigenlijk, de pony is prachtig!
AnnevM"
[quote="F_inley schreef:AnnevM schreef:Mooie foto's en superleuke pony!![]()
Volgens mij ben ik jullie een paar weken geleden tegen gekomen toen ik aan het buitenrijden was. Volgens mij zei je toen dat je voor het eerst naar buiten was met hem voor de kar haha
Thnx! Dat zou heel goed kunnen reden jullie toen met z'n tweeën?
[/quote]