Afgelopen zondag weer een keer gestart met mijn grote vriend. Eigenlijk iets te snel nadat we een nieuwe weg in zijn gegaan.
Mijn instructrice is geëmigreerd waardoor ik opzoek moest naar een nieuwe. Nu heb ik een hele leuke gevonden en kan me er goed in vinden maar is wel even omschakelen.
Ik heb daarom besloten een hele nieuwe start te maken, zadelmaker is geweest en we zijn naar Steffi v/d Laarse geweest die heeft hem helemaal nagelopen.
Daar bleek z'n heiligbeen gedraaid en hij zat vast in zn nek, ze heeft hem recht gezet en los gemaakt. Dit gaf zeker n verschil in zijn lopen.
Ik had deze wedstrijd al staan, het was dus eigenlijk nog iets te snel dus ben er zonder verwachtingen erheen gegaan. Mijn eerste proef was ie erg heet en ik kon daar niet zo goed op inspelen wat resulteerde in een aantal fouten.
Tweede proef ging n stuk fijner, hij was alsnog lekker voorwaarts maar met iets meer ontspanning en ik kon er fijn aan rijden.
Het was dan ook wel gek toen ik mijn punten kreeg met 174 voor de eerste geheel terecht! En de tweede 170, dat vond ik wel jammer en is het voor het eerst sinds ik start dat ik mij niet in de punten kon vinden. Ook niet in het commentaar.
Maar we zijn weer een ervaring rijker, ik ben weer onwijs trots op m'n vriend en Else (appelflapje) heeft het weer zo mooi vast weten te leggen.
Ik ben benieuwd of de bokkers die ons kennen ook verschil zien.
Zijn knappe koppie

Voor de proef

In de proef

Linksomkeert

En klaar, ik was blij met m'n vriend.

We zijn nog vol op aan het aftasten op onze nieuwe manier en gaan nu eerst weer even n tijdje thuis trainen voor we weer gaan starten.
Commentaar mag altijd, met onderbouwing en tips is het helemaal fijn.
Ik weet dat ie iets hogerop mag.

Wat een lekkere knuffelkont is het!