Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eens even goed over nadenken
Wilde afgelopen jaar al maar het ging toch niet ivm werk. Mijn paard is nu wel herstellende van een peesblessure en ben pas net na 8 maanden voor het eerst weer een beetje aan het longeren dus ik moet eerst maar eens kijken wat ze aan kan. Springen durf ik iig niet meer na de blessure. Dus een beetje vergelijkbaar met de anderen hier.
Hinke schreef:@pasha dat wist ik niet Andere optie zou voor mss zijn om 2 paarden mee te nemen (mijn eigen en mss een 3 jarige) zodat ze beide niet volle bak aan het werk hoeven. Zo'n week lijkt me het meest nuttig als je met je eigen paard gaat. Ik ga het even vragen daar

Pasha_2011 schreef:Hinke schreef:@pasha dat wist ik niet Andere optie zou voor mss zijn om 2 paarden mee te nemen (mijn eigen en mss een 3 jarige) zodat ze beide niet volle bak aan het werk hoeven. Zo'n week lijkt me het meest nuttig als je met je eigen paard gaat. Ik ga het even vragen daar
Oke
PMO heeft een stuk of 20 leuke paarden/pony's staan. Op tijd opgeven en er wordt na even rijden ook gekeken welk paard het beste bij jou past.
Natuurlijk wordt er ook zoveel mogelijk gekeken naar de wensen.
maava schreef:Weet iemand hoe het trouwens zit met het indelen van de paarden voor mensen zonder eigen paard?