Afgelopen jaar hebben Wilke en ik meerdere malen deel mogen nemen aan schitterende internationale concoursen in het buitenland op grand prix U25 niveau ( voor ruiters/amazones onder de 25 jaar). Ik ga ze niet allemaal plaatsen, maar wel de meest bijzondere avonturen.
Eerst voor de bokkers die Wilke niet kennen: 16-jarige Friese hengst van Fabe. Inmiddels al weer 8 jaar bij mij.
Om te beginnen met de mooiste: We mochten starten tijdens CDI Villach op het Glock Horse Performance Centre in Oostenrijk. Ik had werkelijk waar nog nooit zo veel luxe gezien! Naast het feit dat we heerlijk hadden gereden mochten we ook nog genieten van optredens van Mariah Carey en Robbie Williams!
Op de rode loper

Voor de prijsuitreiking

1,5 later vertrokken we naar het Zwitserse Prangins waar we 2x 3e werden en een maal 2e met onze eerste B-kaderscore!

In september wist Wilke de midden tour te winnen op het NK Friezen in Kootwijk

In oktober vertrokken we naar het Deense Odense waar ook een wereldbeker wedstrijd werd verreden voor de "gewone" grand prix.

En al laatste in december het schitterende concours in Salzburg Oostenrijk waar we waren gevraagd om deel te nemen aan de U25 rubriek. Het was waanzinnig om in zo'n ring te mogen rijden!

En als de kerst op de taart is Wilke vanuit het stamboek KFPS samen met 4 andere Friese paarden genomineerd voor paard van het jaar 2015! Een kroon op zijn werk als hij deze titel ook nog zou mogen dragen.
Dat was ons 2015 in een vogelvlucht. Een jaar om nooit meer te vergeten! Ik ben dan ook zeer blij dat ik dit allemaal met hem mee heb mogen maken!
Voor uitgebreide verslagen van de wedstrijden verwijs ik jullie door naar mijn website:
http://melanie-mouthaan.webklik.nl/page/homepage

Wauw!! En wat gaaf, paard van het jaar! 

ik vind het er altijd erg gaaf uitzien als ik foto's van jou en wilke voorbij zie komen