Hij is inmiddels bijna 2 en in december precies een jaar bij ons.
Ik heb hem van de fokker in Duitsland gekocht en hij moest enorm wennen om van zijn moeder af, bij ons te zijn.
Ondertussen is hij uitgegroeid tot een heerlijk, stoere vent, die enorm van knuffelen houd en alles leuk vindt om uit te proberen!
De foto's die ik van hem heb zijn vooral genomen in het weiland of als hij eventjes op stal stond.
Hij is natuurlijk nog erg jong dus hij mag nog heerlijk genieten van zijn vrije leventje!
De foto's staan op volgorde van jong naar oud en eindigen bij vandaag!
Toen Moun nog een piep klein Mountje was
:
+/- 2 maanden oud.

Wij hebben Moun opgehaald toen hij 9 maanden oud was.
Op deze foto was hij ongeveer een maandje bij ons.

Die winter heeft hij heerlijk kunnen spelen met zijn vriendje Spirit.
In het begin ging dit onwijs leuk, helaas werd het spelen later toch wat te ruig en moesten ze uit elkaar.

Daarna heeft hij met een merrie met veulen gestaan en die merrie heeft hem goed opgevoed!
Het veulen was al aan iemand verkocht en zij nam altijd haar 2 dochtertjes mee.
Als zijn toekomstige carrière als dekhengst niks wordt, kan hij altijd nog door als kinderpony
:
Zomers is Renee fotografie langs geweest om wat leuke plaatjes van hem te schieten

Daarnaast zag ik hem regelmatig als een wilde door het land heen sjeesen

En af en toe haalde ik hem is naar stal voor de hoefsmid of om hem gewoon weer even te borstelen en te laten wennen aan nieuwe dingen.

September. Is het geen plaatje?

Sinds vandaag staat hij officieel binnen en op de paddock. Helaas werd het land toch iets te nat om hem nog te laten lopen. Moun vindt het zelf helemaal niet erg en geniet van alle aandacht van de merries om hem heen!

Wij zijn nog steeds onwijs blij met hem en ik ben benieuwd hoe hij verder zal uitgroeien!

Leuk overzicht, hij wordt gaaf! Ik ben eigenlijk niet zo voor het champagne maar het staat hem goed