Na vorig jaar niet het beste jaar ooit gehad te hebben was dit jaar heel mooi.
We hebben weer grote stappen gemaakt in ons wederzijds vertrouwen en we worden nog iedere week meer een combinatie.
Ik heb vooral weer heel veel mogen leren van haar, fijn is dat om te kunnen leren terwijl je geniet

1. Januari, deze schoot een vriendin

2. In februari kwam Zoey langs, ik wou zo graag een silhouet foto en dat is gelukt (Zoey, als ik het wat rustiger heb gaan we een avondje plannen hoor

3. Ook in Februari met rijden, op 1 januari was ik nog gevallen en dat had weer de nodige spanning opgeroepen. Terug naar de basis, ademen en loslaten. Goh wat kan ik me dat gevoel nog goed herinneren...

4. In maart hadden we een fotodagje op stal, superleuk!

5.

6. Nog steeds maart, rijden ging al weer een stuk beter, ik durfde weer steeds iets meer los te laten en de spanning kon langzaamaan weer af vloeien.

7. In april zijn Jikke Huesken en Robin Farla langsgeweest voor een shoot, mega geslaagd resultaat.

8.

9. In Juli is Marieke Molenschot langsgeweest en daar kwam onder andere dit prachtige resultaat uit:

10. Dit was een verzoekje van mij, haar litteken. Het hoort zo bij haar dat ik het eens op een bijzondere manier vastgelegd wou hebben en dat is meer dan gelukt!

11. In September reden we voor de 2e keer mee met de Oirschotse Paarden dagen.

12. In Oktober was het tijd voor de Vincent van Gogh rit

13. En een week later de Eersel Postel Rally samen met een medebokker!

14. En ook nog in Oktober heeft Femke Dobbelaar ons weer prachtig vastgelegd (waarvoor dank!!!).

Sinds 2 weken durf ik weer alleen buiten te rijden en ben dat dus ook weer op aan het bouwen, daarnaast zijn we dressuurmatig echt mega stappen aan het maken (vooral ik dus

Doelen en wensen voor volgend jaar: samen veel genieten en gezond blijven.
Ook hopen we op pad te mogen gaan met onze andere 2 kanjers:
15.

Want Twice wordt in maart 3! Voor onze bruiloft ga ik er sowieso niet op dus het mag nog even wachten maar tegen het einde van het volgend jaar willen we er wel rustig aan mee aan de slag gaan

Allemaal een spetterend 2016 gewenst!