Sinds mijn paard in april dit jaar naar een nieuwe plek is verhuisd met hele fijne uitrijmogelijkheden, hobbelen we bijna alleen nog maar buiten rond. In de afgelopen maanden heb ik dan ook veel oortjesfoto's verzameld, die ik graag met jullie wil delen!
1. De eerste keer in ons eentje het bos in!

2. Door de polder

3. Door 'de bewoonde wereld'. Langs prachtige huizen in het dorp.

4. Toch ook eens een rondje in de bak bij de ponyclub proberen. Hier reed ik overigens met dubbele teugels, omdat ik het rijden met touwhalster wilde proberen. Het touwhalster beviel niet, dus toen met een sidepull geprobeerd. Dit werkte perfect, dus daarna zelf direct een sidepull aangeschaft en sindsdien rijden we alleen nog maar bitloos!

5.

6.

7. Door de duinen

8. Voor het eerst het zien van het strand! We zijn hier niet het strand op geweest, omdat het al een vrij zware, lange rit door de duinen was, dus het was wel even goed zo.

9. Zeker een aanrader om even te kijken! Onderstaand filmpje is gemaakt met mijn actioncam, tijdens de rit van de foto hierboven. Kwaliteit wel even op HD zetten.
10. Langzaam verandert het bos in herfstkleuren

11. Let vooral ook even op de dauwdruppeltjes op de spinnenwebben

12. En dan toch eindelijk de allereerste keer met mijn paard op het strand! Foto gemaakt uit een filmpje

13. Best een bijzonder momentje. Voor het eerst met mijn EIGEN paard

14. En deze foto en de laatste foto zijn van vorige week. Het is nu prachtig in het bos!

15.