Was toch wel heel anders om eens mee te doen als model ipv altijd fotograaf, maar het was hoe dan ook leuk!
Het was een hele vermoeiende dag, zowel voor ons, maar ook vooral voor skittles.
Madam was nog nooit van het erf geweest, had nog nooit een trailer gezien, en had de dag daarvoor pas geleerd mee te lopen aan het halster.
Maar wat was ze braaaf!!
Het was ook niet al te makkelijk voor de fotografen om ze mooi op de foto te zetten want alles bekijken en blaadjes eten is natuurlijk veeeeel belangrijker dan lachen voor die stomme foto

Maar er zijn toch wat mooie plaatjes uitgekomen!
Ik weet dat de halsters niet bepaald fotoshoot material zijn, maar de touwhalsters die ik eigenlijk gepland had waren niet optijd binnen, dus we moesten het hiermee doen.
Ik wacht nog op de foto's van 1 fotograaf. Maar ik kon niet wachten om een topic te openen
Mellow is een 5 jarige shetlandmerrie van 81 cm klein. En skittles is haar oh zo prachtige dochtertje (papa loverboy van stal anja) van nu bijna 5 maanden.
We beginnen maar gelijk met de mooiste, vind ik zelf!

Tja.. Ik had er zelf wat beter op kunnen staan
maar het gaat om hun

Hier hetzelfde..

Hier hinnikte ze net naar de telefoon van de fotograaf, die een hinnik soundeffect op had

Dit is mijn 2e favoriet

Hier staat skittles niet mooi op, maar ik vind mellow hier zo mooi dat ik m er toch tussen wilde zetten<3

Voor degene die Skittles leuk vinden, en nog niet gestemd hebben op de merrieveulens.
Je kunt nog op haar stemmen voor boktveulen van het jaar