1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
M_M_F schreef:Prachtig Anoek! Echt heel gaaf geworden! 6, 10 en 13 in het bijzonder!
Keona1 schreef:Shauniraquel schreef:Het was een geslaagde meeting en de resultaten mogen er zijn! Ik ben benieuwd naar de rest, maar het is weer een prachtige serie Anouk! Wie weet tot de volgende fotomeeting
Bedankt!! Ja en het was ook heel gezellig!! Met z'n allen in de zon op de picknickbank
Keona1 schreef:M_M_F schreef:Prachtig Anoek! Echt heel gaaf geworden! 6, 10 en 13 in het bijzonder!
Dankje!! 6 en 13 had ik in m'n hoofd zitten en wilde ik al een tijdje maken. Foto 10 was eigenlijk een 'gewone' foto van de frontriem en z'n oog die heel mooi uitviel.
Foto 13 had ik al met verschillende paarden geprobeerd (niet alleen tijdens deze shoots) maar die aten de mooie gekleurde blaadjes steeds op nog voor ik de foto kom maken!!ik een mooie tak met kleur uitzoeken die niet te hoog zat, en dan hap hap weg blaadjes
![]()
Keona1 schreef:M_M_F schreef:Prachtig Anoek! Echt heel gaaf geworden! 6, 10 en 13 in het bijzonder!
Dankje!! 6 en 13 had ik in m'n hoofd zitten en wilde ik al een tijdje maken. Foto 10 was eigenlijk een 'gewone' foto van de frontriem en z'n oog die heel mooi uitviel.
Foto 13 had ik al met verschillende paarden geprobeerd (niet alleen tijdens deze shoots) maar die aten de mooie gekleurde blaadjes steeds op nog voor ik de foto kom maken!!ik een mooie tak met kleur uitzoeken die niet te hoog zat, en dan hap hap weg blaadjes
![]()
M_M_F schreef:Soms moet je geduld hebben voor je die perfecte foto hebt en soms lukt het spontaan