Ik wil mijn allerliefste Soraya even 'in the picture' zetten.
Na enkele succesvolle wedstrijdseizoenen, begonnen we dit jaar eind maart aan onze 'nationale dressuurcarrière'. In België komt dit neer op het niveau M10 (= Z2/ZZL).
Dit ging ons best goed af, zo goed zelfs dat we eind april onze punten al binnen hadden om St George te starten.
Hoewel dit een blije periode zou moeten zijn, zat ik al een hele tijd met twijfels in mijn hoofd. Ik kreeg het gevoel dat ik een beetje 'vast' zat bij mijn instructeur. Na heel wat gesprekken met mijn ouders, met vrienden, en na erg veel traantjes, heb ik begin mei beslist om de samenwerking met deze instructeur stop te zetten. Hoewel ik 13 jaar enorm veel van hem geleerd had, had ik het gevoel dat het 'op' was. Maar nooit een slecht woord over hem hoor, want zonder hem zou ik niet staan waar ik nu sta.
Gelukkig vond ik al vrij snel een nieuwe instructrice waar het goed mee klikte. De eerste lessen waren een echte eye-opener voor mij. Ik leerde 'zelf' rijden en niet om klakkeloos na te doen wat de instructeur zei. Ik voelde Soraya op een andere manier bewegen.. Alles werd losser, en beter. Uiteindelijk kan ik nu zeggen dat het toch wel een maand of 4-5 geduurd heeft voordat ik het nieuwe 'systeem' wat door had. Maar nu begint alles lekker te gaan.
Zondag zijn we ingeschreven voor onze eerste Prix Saint George ooit!

Toen ik midden mei overschakelde, werd ik al direct uitgenodigd voor een fotoshoot daar op stal. En ja, daar zeg je toch geen nee tegen?
Dus.. Lange jas aan: EN GAAN!!!

Even kort over Soraya:
Volledige naam: Soraya van het Trichelhof (een merrie dus)
Afstamming: Don Ruto x Godwin van ten Bossche
Stokmaat: 1m65
Soraya geeft altijd alles voor mij, ik ben ontzettend blij met zo'n paard onder m'n kont!
En nog kort over het rijden op de foto's: commentaar geven mag gerust. Maar gezien de foto's van begin juni zijn, net na het overschakelen van instructrice, denk ik niet dat het nog écht relevant is. We hobbelen nu al wat anders rond dan toen. Maar, alle hulp is welkom natuurlijk!
Hier gaan we dan...
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

De foto's zijn allemaal gemaakt door Jessica Pijlman.
Hopelijk hebben jullie ervan genoten! Ik geniet alvast élke dag opnieuw van m'n lieve Soraya

Groetjes,
Lien en Soraya!