Normaal plaats ik altijd topics bij HAW, maar omdat ik de regels soms wat te streng vind doe ik het deze keer eens bij RIJ-ITP. Rijtechnisch commentaar is dus zeker wel welkom, want ik wil er graag van leren. Alleen vlieg ik dus niet van ellende door het dak als er ook niet-rijtechnisch commentaar komt

Na een langdure kreupelheid zijn we (verzorgster xVerax en ik) Arwen weer aan het oppakken. Je merkt nog wel dat ze wat slap is. Dit proberen we op te lossen door veel longeerwerk, balkjes draven en overgangen te rijden.
Arwen is een inmiddels 16-jarige KWPN-merrie, Kigali x Joost. Ooit waren we M1, maar ik heb geen idee wat ons niveau nu is. L1 misschien? Omdat we nu puur recreatief rijden heb ik al een tijdje geen les meer gehad. Logisch dus dat er foutjes in gaan sluipen, en daarom was ik wel benieuwd wat jullie over ons te zeggen hadden en of jullie nog tips hebben. Wat me zelf vooral opviel was dat het er soms nog wat gehaast uitziet, en dat ik mijn benen nog stiller kan houden
. Ook mag ik wat meer afwisseling aanbrengen in mijn training (al wissel ik meer af dan je hier ziet, hoor...)Ik heb een paar stills uit het filmpje gehaald en nog een paar losse foto's geplaatst. Het werd opgenomen met mijn spiegelreflex die blijkbaar gek is op autofocussen, dus als je dat een vervelend geluid vindt moet je het geluid maar even uitzetten. Het echte inrijden is niet gefilmd.
Vorige topics:
[RT-HAW] Arwen waarheidsgetrouw aan het trainen! Filmpje! (niveau?)
[RT-HAW] Arwen: een waarheidsgetrouwe training deel 2
Genoeg gepraat, hier zijn de foto's.
1. Stappen

2. Drafje

3. Drafje nummer 2 (mijn tenen gaan op vakantie
)
4. Lang maken in galop

5. Lang maken in draf

En het filmpje:

. Dat mag inderdaad een stuk omlaag.