). In die tijd zijn we met sprongen vooruit gegaan en hebben we veel leuke dingen gedaan. Afra de Verano is een Fjord x warmbloed pony kruising van 7 jaar oud. We hebben haar nu iets meer dan 1 jaar en hebben haar gekocht bij het Fjordenpaard in Drenthe.Hieronder een paar van mijn favoriete foto's van afgelopen jaar. Alle foto's heb ik zelf gemaakt, behalve die waar ik zelf op sta. Die zijn gemaakt door mijn zusje of moeder met mijn camera

1.

2. Eerst keer rijden zonder tuig. Ze vond het maar raar, maar liet zich makkelijk rond sturen op mijn beenhulpen

3. In de mist

4. Voor een springles

5. Rijdend in de zon met een donker wolkendek achter mij

6. Als dressuur ruiter moest Afra er ook aan geloven en hard aan het werk. Tegen mijn verwachtingen in doet ze erg haar best en heeft ze er plezier in!

7. Mijn hoofd..... Galop was erg moeilijk voor haar aangezien ze alleen heel hard en rechtuit gewend was

8. Een van onze favoriete bezigheden, een stukje rengalop

9. Koetjes kijken met haar lieve oortjes

10. Met mijn zusje, Manon. Elke week lest zij op de manege met Afra, vaak in haar roze setje en een hengstenvlecht in haar manen

11. Manon en alle drie onze paardjes, van links naar rechts: Strogan, Afra en Maaike

12. Haar lieve hoofdje

13. Manon vlecht graag Afra's manen en staart in

14. Mevrouw de tank

15. Springen met Manon. Eerst betekende springen voor Afra dwars door de staanders rennen en compleet je stuur kwijtraken. Nu ze heeft ontdekt dat ze het kan wordt ze heel enthousiast van springen en springt ze met veel plezier en gemak. Af en toe rijd ik met haar in de springles (waar ik helaas nog geen foto's van heb) en we hebben samen 1 meter gesprongen

Ik ben heel blij eindelijk weer een paardje te hebben gevonden waarmee ik een klik heb. Ze heeft af en toe streken, maar is een geweldig lieve pony die kei hard voor je werkt. Ik hoop dat jullie net zo genieten van de foto's als ik