Ik rijd Bogan nu zo'n 2,5 jaar. Hij begon als mager, ongetraind, onervaren paard, welke zo'n 7 maanden later kringkampioen in het L1 werd en nog een paar maandjes later gelijk ook kampioen in het M1. Vanwege mijn bruiloft is het wedstrijd rijden even on hold gezet en hebben we thuis lekker gereden. Ook wilde ik gelijk de overstap maken naar het Z en dat gaat niet in een paar maandjes
Op 20 juni ben ik getrouwd en wilde na die tijd weer lekker aan de slag gaan. Helaas gooide mijn lijf roet in het eten door mij op te zadelen
met een schildklierontsteking, waar ik ontzettend veel pijn van had, enorm vermoeid was en volledig lamlendig. Tegelijk met het moment dat deze ontsteking geconstateerd werd, bleek ik ook nog gelijk al zwanger te zijn. Superblij natuurlijk! Maar wel een pittige tijd. Bo heeft heerlijk op de wei genoten van een vakantie. Als ik me een paar dagen goed voelde heb ik hem af en toe gepakt voor een ritje. Onze GVR, staat met vakantie, trek hem bij wijze van spreken uit de klei, stap op en rijd weg alsof ik de dag ervoor nog op wedstrijd ben geweest.
Helaas hebben ik wat tegenslagen met de zwangerschap gehad, waardoor het rijden er niet echt van kwam en toen ging mijn buik ook wat in de weg zitten.
Ik wilde toch graag nog wat leuke foto's, dus paps even gecharterd en gisteren even lekker gereden. Naja, het was niet meer dan een kwartiertje, maar we hebben genoten!!
En Bo, tja, hij is zo fantastisch, zet geen stap verkeerd, zo'n gouden karakter. Paard uit duizenden.
Rijtechnisch commentaar is vrij zinloos, Bo heeft al een hele tijd vakantie, ik ben niet helemaal in balans door een uitstekende buik
Vandaar dat ik soms ook wat sta/naar voren zit. Mijn buik ziet er aan de onderkant wat gek uit, heb namelijk een elastische buikband ter ondersteuning om. Er hangt een slofje aan, puur "just in case" hij moet zijn eerste bok met echt gek doen oid nog gaan geven, maar doe het toch liever erom. Later toch nog even zonder.

Als afsluiter, afgelopen week gemaakt van ons samen, even op chique!