Vorige maand (laatste week augustus) ben ik met mijn nieuwe topper naar een zelf georganiseerde instructie week gegaan.
Wij verbleven in vakantiehuis Peelhoven met een groep meiden en hadden elke dag les van Jo Willemse, Margo Timmermans of Tonnie Huberts.
Zelf heb ik gekozen voor 3 dagen een half uur les bij Tonnie. Ten tijden van de instructie week had ik Freek pas 6 weken dus ik ben al super tevreden met hoe het gaat (ondertussen zijn we al wat weken verder en doet hij het nog steeds heel fijn

Even een omschrijving:
Freek-Willem
5 jaar oud.
Vivaldi X Florencio.
1.85m groot.
Door zijn grote heeft hij vaak nog wat moeite met alles. ik gun hem ook alle tijd om zich te gaan ontwikkelen en doen het rustig aan.
Hij wordt soms nog wat lang aan de voorkant, wat ik zelf nog niet zo'n probleem vind. Ik probeer hem nu eerst aan de achterkant sterker te krijgen en dan komt de voorkant vanzelf

Eerst stelt mijn grappenmaker zich even voor in dit topic

Voor en na de les kon hij lekker met zijn vriendjes (vooraan mijn andere knappe paard en achteraan George van Picassox @bokt) op de wei.

En nog een foto waar ik zelf heel blij mee ben, tussen mijn 2 toppers in

En dan nu de rij foto's!

Galop vond hij ontzettend moeilijk, dus met de volgende 2 plaatjes ben ik al erg blij!

En de laatste, eentje waar ik echt heel trots op ben, deze richting moeten we uiteindelijk toch op

Het is zeker nog niet wat het moet zijn, maar voor in korte tijd ben ik super trots op mijn grote puppy!
Hij maakt zich zeker nog wel is lang, loopt te diep of drukt zich er iets wat uit.
Zelf moet ik rechterop gaan zitten met mijn schouders. Maar ik ben me zeker bewust van onze verbeter punten

ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden op de foto's als ik hem vind!