Met Boelie heb ik al veel verhuizingen achter de rug. En toch heeft het lot bepaald dat ik toch weer terug naar de eerste stalling ben gegaan. De reden dat ik daar weg was gegaan kwam vooral door stress en spanning van beiden kanten en dankzij mensen en redenen van buitenaf. Het gaat nu zo veel beter, dat ik nu zeker weet dat we toch echt langer dan enkele maanden kunnen blijven. Waarschijnlijk zelfs langer dan de 1,5 jaar dat ik hier eerder stond

Dus 'the same horse, the same photographer, the same location, 2 years later'.
Genoeg gekletst, op naar de foto's

Modelgegevens:
BullForce (aka Boelie) | New Forest Pony | Ruin | 3 jaar | Kantje's Bolivia (v. Linde's Rob) x Oosterbroek François
1. Standfoto 2 jaar geleden

2. Standfoto afgelopen zondag

3. Boelie's zwoelie blik 2 jaar geleden

4. Boelie's zwoele blik afgelopen zondag

5. 2 jaar terug, graatje in draf

6. Zijn draf afgelopen zondag

Nog wat foto's van afgelopen zondag waar ik geen vergelijkingsmateriaal van heb:
7. 3... 2... 1... GO!

8. Uiteraard met eten... Geleerd van zijn Shettenvriendje Amigo

9. Oeps! Fotografe ontwijken

10. Samen poseren

11. Kusje

En dan nog enkele foto's van zijn Shettenmaatje en toekomstig ruitertje Amigo met Evi. Ze gaan over 4 weekjes nog 1 ponykamp met wedstrijdje samen doen en dan is het afgelopen met rijden van dit gouden duo, helaas. Dus dat was wel een goede reden om nog lekker door de wei te crossen met de vrolijkste lach op je gezicht

12.

13.

14. Stiekem vindt Amigo het heerlijk om gezoend te worden, maar als echte vent en Shet moet je dat natuurlijk niet openlijk toegeven

15. En ruitertje met Boelie tot slot nog, een toekomstig duo met grootse plannen

Stoere jongen is het geworden!