Femme is een vijfjarige PROK merrie van Johnson, ik heb haar sinds januari. In de training werken we vooral aan mijn houding (die echt om te huilen is, mijn onderbenen leven vnl. in galop een geheel eigen leven), en om Femme lekker op eigen benen te laten lopen.
Verder pakken we wat wijken, schouderbinnenwaarts, stap-galop en contragalop mee. Ik hoop haar deze zomer te kunnen gaan starten in de B.
Dit is Femme

En een plaatje tijdens onze eerste wedstrijd (Horsefood Jonge Paarden Competitie)

En inmiddels is ze al aardig veranderd sinds ik haar heb. Dit is een voor-na foto, na 12 weken. Inmiddels heb ik haar bijna een half jaar en is ze nog wel verder ontwikkeld
En wat een verandering in maar 12 weken zeg.. jeetje, wees maar heel trots en heel zuinig op dit mooie dier! Veel succes en plezier ermee! 

voor de B is wat ik zie op de foto's ruim voldoende al zou ik haar als voorbereiding op het L toch iets meer aan elkaar gaan rijden. Het is een lang paard die zich volgens mij ook graag lang maakt onder het zadel of niet?