Kan het toch niet laten om weer een topic te openen hoor! Sorry hiervoor

Maar ik heb zo'n leuke week gehad!
Het begon ermee dat bokker jets bij me kwam logeren met haar fjordie Winnie! Ze moest hiervoor zeker wel 35 km rijden!
Ik had een mooi weitje afgezet voor Winnie.

De dag erna gingen we samen een bosritje maken. Ik met mijn haf Rosalie. De bedoeling was een klein rondje... dat werd een kleine 25km

De dag daarna had Winnie even rust. Dus wij bedenken wat we dan gingen doen. Ik zei voor de gein dat ik wel een buitenritje wilde maken met Anton... dacht ik.. maar dan moest er nog wel iemand mee op de kar om in te grijpen als het nodig was. Dit zou namelijk ons eerst buitenritje worden!
Nou jetski liet er geen gras over groeien en plaatse een berichtje in onze gezellige groepsapp. Marlinde had wel tijd! Oh jeej. Dan ging het toch echt gebeuren. Dus Penny voor de kar gezet en op Anton gaan zitten. Wat was hij braaf zeg!

Jets vertrok weer met Winnie naar haar volgende adres bij Lianne.
De avond erna had ik clubkampioenschappen western. Ik rijd sinds november western. De bedoeling was met Anton maar hij wilde de trailer niet meer in. Toen ben ik met Rosalie gaan lessen. Met haar deed ik dus ook mee aan de kampioenschappen!... eennnnnnn. Gewoon clubkampioen beginners geworden!

Ook kreeg ik een vriendin te logeren. Op zondag zijn we met een hele club bokkers het bos bij de Lemelerberg onveilig gaan maken! Mijn vriendin ging mee met de kar en Penny en ik ging met Rosalie.

Helaas werd mijn vriendin ziek en hebben we verder niet echt wat kunnen ondernemen. Toen ze zich heel even beter voelde heeft ze foto's gemaakt toen ik mijn paardjes liet vrij springen.
Ze deden het allemaal heel leuk! Omdat ze nog steeds ziek is heb ik nog maar 1 foto. maar dit paardje van mij hadden jullie nog niet gezien! Dit is mijn 23 jarige opa draver die zich een beetje aanstelt

Hieronder volgen nog 2 filmpjes.
Mijn paardjes die ik was verkoeling geef op een hele hete dag:
https://www.youtube.com/watch?v=Du4hczBj3ik
Mijn zangkunsten tijdens het ritje met Anton

Mocht je ooit meewillen met een buitenrit... be ware..:
https://www.youtube.com/watch?v=AkSZlg-lI1Y
Nou dat wat het weer! heel verhaal. maar hoop dat jullie een beetje hebben mee kunnen genieten van mijn fantastische week!