. Afgelopen voorjaar zijn we bij Vai Bruntink en Sjak Laarakkers een weekje op bezoek geweest. We hebben hier ontzettend veel geleerd, maar nu is het best lastig om dit 'alleen' (uiteraard ook met hulp van mijn eigen instructrice) verder op te pakken. Deze merrie heeft de neiging op de voorhand lopen en ik ga hier graag in mee door lekker laag en rond te rijden. We zijn haar inmiddels aan het klaarstomen voor het M1 en het gaat de betere kant op, aangezien ze zichzelf eindelijk wat meer gaat dragen. Ze mist vast nog genoeg kracht en ook aan mijn houding en handhouding is het nodige te verbeteren. Maar met alle hulp die we krijgen doen we hier hard ons best voor. Toch wil ik jullie laten genieten van de foto's en nogmaals, het is een RIJ-ITP, ik weet het er is genoeg te verbeteren
. Ik wil Manon en Nils dan ook ontzettend bedanken voor vandaag! Aangezien ik zelf fotograaf ben, ben ik erg kritisch en is het niet makkelijk aan mijn eisen te voldoen. Eerst even een korte portret foto. Het enige probleem is, naast deze merrie kun je 1000 bommen laten ontploffen, maar ze reageert nergens op
. Dus ik heb wel is betere portret foto's geschoten.

En mijn favoriet denk ik

EN! Niet te vergeten Hypostore ontzettend bedankt voor de super snelle levering van dit prachtige hoofdstel
.Ik ben in ieder geval ontzettend blij dat ik deze merrie mag rijden! Mijn hartje heeft ze in ieder geval gestolen.

gek paard
. Ik heb alleen wel vaker het idee dat mensen niet lezen Hihi (niet aanvallend bedoeld als je het wel hebt gedaan
. En daarmee bedoel ik juist hoe een verkeerd beeld je van jezelf hebt als je het niet zelf kunt zien