Het laatste topic wat ik geopend heb was deze: [RIJ-ITP] Loki (M2) weer aan het werk
Ondertussen al weer 4 maanden geleden.

In de tussentijd hebben we niet stilgezeten! Ik heb veel les gehad en ook weer een paar wedstrijdjes gereden met goede resultaten! (een aantal prijzen en een aantal winstpunten)
Helaas hebben wij in de maanden april/mei veel pech gehad: Loki had eerst een klap gehad op zijn elleboog en moest daardoor een week stilstaan, en 2 weken later slaat hij zijn been over het draad.. Gevolg: 9 hechtingen en 2,5 week stalrust. Daarna zijn we weer rustig gaan opbouwen.
Wat info over Loki:
12 jaar (of naja, bijna, hij is morgen jarig!
)50% draver, 25% tuigpaard, 25% KWPN
1.64
Kan zich uiten als draak en als lieve penny pony

Wedstrijdje op 1 maart, waar we 2e werden en een winstpuntje pakte:

Vlak nadat de dierenarts de wond had gehecht (Let op, niet voor de gevoelige bokkers, bloed/wond te zien)
http://i57.tinypic.com/6td8k3.jpg
Tijdens het opbouwen deden we rustig aan, hij mocht lekker kinderlesjes lopen
Meisje op de foto is 10 jaar 

En Loki begon steeds enthousiaster te worden!
(galopswissels springt ie erg.. hoog...)
En dan is het nu lekker zomer!
Loki zit weer super fijn in zijn vacht, en hij krijgt er ook weer wat kilo's bij. (Hij valt altijd erg af tijdens de verhaar-periode)
Kimberley Truin kwam gister gezellig langs en heeft ook wat foto's gemaakt!
1. Losstappen

2. Losdraven

3. Buitenstelling vragen

4. Iets meer opgepakt

5. Stukje uitstrekken, vindt hij altijd erg moeilijk! Hij gooit liever zijn benen omhoog dan naar voren.

6. Idemdito, ben al heel blij met hoe hij hier strekt!
Hij doet zo hard zijn best voor me 

7. Stukje appuyeren, mag nog veel beter.

8. Middengalop

9. Dit vind ik persoonlijk de mooiste foto

10. En weer lekker uitgalopperen

11. En nadat we Loki hadden gereden zijn we naar Kimberleys paard geweest, waar ik ook nog een rondje heb mogen rijden

12.

Mijn eigen commentaar:
- Mijn houding, blijft een dingetje.. Soms gaat het goed en soms gaat het minder, zoals gisteren. Ik loop bij de chiropractor en ben er in de les mee bezig!
- Loki kruipt soms wat te diep. Vanwege zijn bouw heeft hij vaak nog veel moeite met wat ik van hem vraag.
- Hak niet optrekken en tenen naar binnen, omdat Loki zo smal is vind ik dat altijd lastig op hem! Op een breder paard zoals Joey (op de laatste foto) vind ik het een stuk makkelijker.
Houden jullie het een beetje lief?

Liefs,
Caroline
en ook even hoog en n smalletje 
Bedankt voor je reactie!