Misschien hebben jullie mijn andere forum al gezien, dat ik nu ik bijna 18 ben de goedkeuring heb van mijn ouders om naar een paard te gaan zoeken voor me!
Ik krijg goede hulp van mijn peetoom die echt een ouwe rot is tussen de paarden en daar ben ik natuurlijk superblij mee!!
Ik ben op zoek naar een dressuurpaard waar ik mee kan gaan groeien.
Vandaag was het zo ver, ik ben wezen kijken naar een 6 jarige merrie van ongeveer 1.65, Uphill x Ferro.
Onervaren was ze wel, maar een eerlijker paard is bijna niet te vinden voor mijn gevoel. Alles is in orde en ik heb eigenlijk nog geen zwakke punten kunnen ontdekken. Het is absoluut geen heethoofd maar ze loopt wel lekker door.
Omdat ik niet met een roze bril op een paard wil kopen ben ik misschien een beetje te schichtig en wil ik het blije gevoel van zo'n lief paard me eigenlijk niet laten bekruipen. Maar zelfs m'n oom (een échte cowboy op paardengebied, als jullie snappen wat ik bedoel..) was zeer te spreken over Emy. (zo heet ze)
Als ik terug ga heb ik pas een keer echt een klik gehad met een pony, en ik wil het bijna niet geloven ma qua doen, qua houding, qua gangen, (eigenlijk alleen de kleur is anders
) lijkt Emy daar zo op... Foto's plaats ik zometeen hieronder.
Nog even heeeeeel veel nadenken en toch eens een keer terug gaan kijken en rijden..... Tips hoor ik graag natuurlijk

Als het gevoel er is, nog een keer kijken en kopen! Succes!
.