Voor degene die ons niet kennen: klik hier voor het verhaal.
Vandaag is Linda van Diepen langs geweest om Promise na te kijken en te kijken naar wat er nog mogelijk is voor haar en wat niet.
1 Ding is overduidelijk: ondanks de zware pijnstilling heeft ze nog steeds pijn en loopt ze niet goed.
Daarom is er besloten dat ik per direct moet stoppen met rijden, longeren en alles wat belastend is.
Ze is voor nu los gemaakt, om te zien of ze nog pijnvrij verder kan met de mogelijkheden die we hebben.
Mennen is voor nu geen optie, pas als ze pijnvrij en los blijft kunnen we dit rustig aan op gaan bouwen, maar zodra ze weer vast gaat zitten hierdoor moet ik hier ook mee stoppen... ik heb er een erg hard hoofd in als ik objectief en reëel naar mijn lieve meisje kijk..
Hoe snel het soms kan gaan.... Van 'een beetje niet lekker lopen' naar 'niets meer mogen'.
Gisteren (voordat Linda kwam), heeft vriendin Elise (EliseXjoelle op bokt) foto's gemaakt van mijn parel, waaronder ook rijfoto's... Wist ik veel dat dat de laatste keer rijden was..........?

Nog twee rijfoto's van het laatste ritje samen.
Ik weet het: ze loopt vreselijk op de voorhand, zie voor uitleg het verhaal aan het begin van het topic.

Pff de tranen rollen hier de hele middag al over mijn wangen, mijn meisje, mijn droom, mijn speciaaltje, mijn oogappeltje, mijn lieverdje, mijn pommie.... Wat kan ik toch voor je doen dat het allemaal weer beter wordt?