Zondag ben ik fotografe geweest bij de oefencross in Hooghalen. Op het oude defensieterrein was het prachtig te doen, en ik heb mijzelf voornamelijk bij de waterbak gehouden. Ik ben 1x even verplaatst, maar toen toch maar weer terug gegaan
Het weer was in de ochtend even lekker zonnig, maar later maakte het plaats voor bewolking en her en der een drup regen. Gelukkig kon dat de pret niet drukken!Het was ontzettend leuk om te zien hoe sommige paarden niet durfden, met wat aanmoediging pas durfden, pas durfden als een ander paard voor ging, of er gewoon doorheen walsten. Het grootste deel van de paarden ging eerst vol op de rem om vervolgens hun nagellak nat te laten worden in het water

Dit is een kleine greep van de foto's. Het volledige album zal later vandaag online gezet worden op mijn website (te vinden in mijn onderschrift
)1.

2.

3.

4.

5. Veel paarden namen zo lang mogelijk de randjes mee..

6.

7. Gingen hard op de rem..

8.

9. Of besloten achteraf toch maar een sprong in het diepe te wagen

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Het mooiste aan de hele cross? De concentratie, maar ook de vele lachende gezichten die ik heb vast mogen leggen! Het was weer een waardevolle ervaring, op naar een volgende keer!
Normaal gesproken heb ik een kleiner logo, maar om met evenementenfoto's nou elke keer weer te pielen waar hij het mooiste uit komt kost me extra tijd. Vandaar de keuze een banner aan een zijde te plakken
Bedankt voor het kijken!
(de rest natuurlijk ook haha) 

(denk wel dat sommige wat last zullen hebben van spierpijn)
ze maakte een mooie koprol
!.