Op 4 en 26 april ben ik, samen met mijn vriendinnetjes Wendy (wendy1987) en Evelien (PrimaDonna_) naar mijn favoriete hengst Sublime geweest.
Op 4 april heeft Wendy foto's van Sublime gemaakt en op 26 april was Evelien de fotograaf.
YWC, de eigenaar van Sublime, heeft mij gevraagd of ik een topic wilde maken met foto's van Sublime en natuurlijk wil ik dat!

Dus hier zijn ze dan!
Eerst de foto's die Wendy op 4 april heeft gemaakt:

Een knuffelfoto met mij

Vorige week zaterdag is Sublime voor de derde keer Premium Stallion geworden en werd hij 1st Stallions Section D, Adult Champion Section D en
Supreme Overall Reserve Champion Private Driving Single bij de WPCV Premium & Youngstock Show 2015 in Houten

Sublime onder het zadel

Aangespannen
Sublime met zijn gewonnen rozetten van die dag (foto's gemaakt door Evelien)

En springen vindt hij ook leuk (op deze foto springt hij 1.40m)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-X4WHAUNK.jpg
En, omdat ze zo lief zijn samen, wil ik deze foto ook graag laten zien: Sublime samen met zijn grote vriend YWC:

Mijn merrie Daisy staat momenteel weer bij Sublime om gedekt te worden (voor de derde keer

Dus als alles goed gaat, heeft Fiore volgend jaar een broertje of zusje!

Voor de mensen die het leuk vinden om ons te volgen; De link naar mijn volgtopic staat in mijn OS.
Als de andere foto's die Evelien gemaakt zijn, klaar zijn, zal ik die ook posten (of zij zelf uiteraard

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze knappe man!