Vandaag was het zo ver!

Na bijna 4 jaar heel veel plezier in het werken vanaf de grond en heel veel knuffelen ben ik vandaag voor het eerst op Giv geklommen (best letterlijk, ze is groot

Ruim 2 jaar geleden kreeg ik van de vorige eigenaresse van Prada (Giv haar moeder) een super leuk roze dekje, met de boodschap dat Giv een echt meisje-meisje was en deze goed bij haar paste.
Bij dat dekje kreeg ik een klein zweepje, ook helemaal roze en onder de glitters. 'Dit is je toverstaf, wanneer je er op gaat kan je haar hier gewoon zadelmak mee toveren'. Ik heb in een deuk gelegen, maar zo gek als ik ben moest die 'toverstaf' natuurlijk mee vandaag!

Het opstappen was voor mij een beetje twijfelachtig. Ze is echt wel groter als ik dacht dus ik moest even kijken hoe ik daar op kwam. Met een krukje ging het super en liet Giv me zo opstappen

En toen stappen

Zo'n gek idee dat je op een paard zit waar nog nooit iemand anders op gezeten heeft. En wat was ik trots op haar

Voor de foto even los, wat een geweldig paard

En een heel trots baasje, met toverstaf, naast een heel geïnteresseerd (*uhumm*) maar super braaf paard!

We doen het lekker rustig aan en over een paar maandjes gaan we het rijden een beetje oppakken, we hebben alle tijd