Maar nu woon ik op mezelf, ik studeer en heb een goede baan naast mijn studie. En verder? Ik verveel me de pleuris de rest van de dag! Dus enkele maanden terug ben ik al begonnen met rekenen, allerlei excel bestandjes.. Pff. Ik woon in Amsterdam, dus goedkoop is het hier niet. Een bijrijdpaard vinden is hier erg zeldzaam en op de manege rijden heb ik totaal geen zin in. Een eigen paard is dus een oplossing, mits ik het kan betalen
Dus paar maanden verder, ontzettend veel berekeningen.. En de conclusie: het is gewoon haalbaar!

Afgelopen week is dus mijn zoektocht langzaam begonnen. Wat zoek ik? Waar wil ik het paard stallen? Zoveel te regelen! Stalling ga ik deze week een kijkje nemen hier op 10 minuten fietsen. Maar het echte toppunt: vandaag heb ik de eerste keer een pony bezichtigd!
Helemaal van Amsterdam naar Ermelo met de trein haha. Het was zo ontzettend leuk en wat een gek gevoel om te gaan kijken naar een misschien toekomstig eigen paard.
Ik ben nog helemaal
terwijl er dus nog niks besloten/gekocht/gedaan is haha. De bedoeling is om nog wat andere pony's te bezichtigen, maar bij elke pony die ik voorbij zie komen denk ik "nehh". Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk. Het is nog niet gezegd dat mijn droom daadwerkelijk uit gaat komen, maar hij komt wel heel dichtbij! Ik moest even mijn enthousiasme kwijt hoor
veel succes!! 

. Maar het blijft leuk