Gezien de zon zo lekker scheen/schijnt vandaag, was het een goed moment om de camera er eens bij te pakken. Terwijl haar paardenvrienden vanmorgen eerst in de paddock mochten chillen moest deze arme merrie opgetut worden en daarna aan de bak
Maar gelukkig mocht ze daarna nog wel met de rest buitenspelen en zich als zandgebakje verkleden.
Ook vanmiddag/avond mag ze nog naar buiten dus eigenlijk valt het allemaal wel mee
Amazing Lady is een tienjarige merrie (Trento B x Glendale) en we hebben afgelopen maand ons L1 debuut gereden, wat resulteerde in 4 winstpunten
. De foto's zijn goed gelukt dus ik wilde ze graag met jullie delen. Helaas zit ik niet overal even mooi, juist als zij expressiever gaat lopen heb ik meer moeite om te blijven zitten en mijn balans te houden. Is erg jammer want dan ga ik haar in de weg zitten.
Ik kon het niet laten om even twee foto's onder elkaar te zetten omdat ze er nu zo knap uit ziet. Ben er echt heel trots op omdat we vorig voorjaar echt enorme problemen hadden.

Eerst de lage lijn opzoeken, heb liever dat ze nog iets meer daalt maar ze is wat gespannen door voorjaarskriebels de laatste tijd, dus ik zeur maar niet

Idem, ik had hier wellicht nog wat meer kunnen meegeven. Ze is hier te rond. Ik check hier in de weerspiegeling van een raam of het een beetje ergens op lijkt

Kom hier heel erg vreemd uit de hoek, denk dat ik haar met mijn binnenbeen naar buiten wilde duwen, maar dan moet je die natuurlijk niet optrekken...

Kijk en hier ga ik dan dramatisch zitten/hangen/douwen. Maar 't paard is iig wel knap

Ik pak haar hier net op nadat ik haar een lange teugel had gegeven, moet hier ook gewoon mijn hand voor houden.

Bochtje om in galop, had hier mijn binnenhand voor moeten houden..

En deze nog, omdat ze zo knap is

ons vorige topic:
Amazing Lady verrast @ KNHS Instructieweek
Bedankt voor het kijken! Laat een reactie achter. Oh en ik heb natuurlijk wel gestapt maar dat was denk ik niet interessant genoeg voor een foto
Leuk om de vooruitgang te zien. Vind je soms nog wel wat hangerig aan je binnenhand, maar dat kan ik ook verkeerd zien.
ze is stiekem toch best moeilijk uit te zitten en dan ga ik onbewust zo zitten, om dat te compenseren. Kan gelukkig wel verbetering zien, vroeger deed ik er mijn been ook nog bij naar voor
Vorige instructeur vroeg me dan of ik niet liever wilde waterskieen