Bij Dana (eerste ruitertje) gaat Nadja namelijk tijdens het rijden gerust liggen omdat Dana niet aanvoelt wanneer Nadja wilt gaan liggen.
In dit topic is dat te zien [RIJ-ITP] Shetlander Nadja en 10 jarige Dana [Pas op lach gevaar] Nadja gaat dan gerust in een plas liggen met Dana. Dana heeft ongeveer 2 jaar rijervaring.
Nu heb ik dus een tweede ruitertje Solana. Solana is 11 jaar en heeft 5 jaar rijervaring. Dit is ook echt te merken. Ze is een lekker pittig ruitertje voor Nadja die haar goed aanvoelt. De derde keer dat Solana kwam rijden heb ik me camera meegenomen en foto's gemaakt. Voor Nadja was het de eerste keer balkjes draven. En o wat ben ik trots op Solana hoe ze Nadja rijd. Vorige week hebben ze ook een bixie dressuurproefje gereden wat ook super ging. Nadja is erg gehoorzaam bij Solana. Waardoor ik zoiets had kunnen proefje wel proberen. Bij Dana durf ik het nog niet die moet eerst werken aan het niet gaan laten liggen.
Maar genoeg gelezen voor jullie hier komen de foto's
1. Een heel blij meisje met een blije pony

2.

3. Was dus voor Nadja eerste keer balkjes draven. Mevrouw dacht dat het dus een gewone hindernis was. Laat haar namelijk nog wel eens vrij springen.

4. Maar de tweede keer had ze het wel door dat springen niet nodig was.

5.

6. En via de andere kant

7.

8.

9.

Stiekem liever een volger als leider haha Maar als de ruiter het niet doet.....