Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
(zit dit jaar vol + reservelijst
)
listiglistje schreef:Ik organiseer altijd zelf een week(zit dit jaar vol + reservelijst
)
dressuur + eventing, bij http://www.peelhoven.nl, Rob Janssen zit daar in de buurt, dus op zijn terrein de Heumstede worden de crosslessen door hem gegeven!
Dressuurlessen regel ik ook bekende instructie voor...+ hottub en iedere dag uit eten, BBQ of catering.
kortom veel luxer, kleinschaliger en het kost uiteiendelijk ook minder dan een weekje Ermelo!
Wellicht een idee om hetzelfde te organiseren deze zomer, gezellig met een paar vriendinnen

Noppert schreef:Als je een paar vriendinnen kunt vinden die ook mee willen, dan kan ik wel een mooi programma voor jullie maken. Crossles bij Rob Janssen of bij het terrein van de SGW IJsselsteijn, springlessen, dressuurlessen, clinic Bewust Wedstrijd Rijden, schrik en obstakeltraining etc. etc. Mogelijkheden genoeg hier
renee16 schreef:listiglistje schreef:Ik organiseer altijd zelf een week(zit dit jaar vol + reservelijst
)
dressuur + eventing, bij http://www.peelhoven.nl, Rob Janssen zit daar in de buurt, dus op zijn terrein de Heumstede worden de crosslessen door hem gegeven!
Dressuurlessen regel ik ook bekende instructie voor...+ hottub en iedere dag uit eten, BBQ of catering.
kortom veel luxer, kleinschaliger en het kost uiteiendelijk ook minder dan een weekje Ermelo!
Wellicht een idee om hetzelfde te organiseren deze zomer, gezellig met een paar vriendinnen
Ga je niet nog een weekje organiseren, dan meld ik me graag aan
XxJustinexX schreef:Noppert schreef:Als je een paar vriendinnen kunt vinden die ook mee willen, dan kan ik wel een mooi programma voor jullie maken. Crossles bij Rob Janssen of bij het terrein van de SGW IJsselsteijn, springlessen, dressuurlessen, clinic Bewust Wedstrijd Rijden, schrik en obstakeltraining etc. etc. Mogelijkheden genoeg hier
Dat klinkt super, als je meer ino hebt over de opties, zoals stalling en overnachtingen enzo, en evt. prijsopgaven, ik heb best wel interesse!