Eind 2013 had ik een EJL-ITP geplaatst over mijn pony Piko en mij. We kregen 4 pagina's met reacties en stonden zelfs in uitgelicht!
Hier kun je het topic bekijken: [RIJ-ITP] Een meisje van 9 met een 3-jarige onbeleerde hengst? . Toch nog even een korte samenvatting over ons: Mijn naam is Ilse, en ik ben nu 11 jaar. Mijn pony heet Piko, en hij wordt dit jaar 6. Toen ik 9 jaar was heb ik Piko gekregen. Hij was een onbeleerde hengst van 3 jaar, en kwam zo van het land. Niet iedereen raadde het aan, maar toch hebben we hem genomen. Hij heeft nog nooit vervelend gedaan, hij heeft natuurlijk wel zijn streken, maar dat hoort erbij, haha. 
In dit topic een samenvatting van ons jaar 2014. Dit topic loopt tot de zomervakantie, toen we op ponykamp waren. Misschien open ik later nog een keer een topic met foto's van de rest van 2014.

Januari:
In januari heeft Piko een nieuwe winterdeken gekregen, en deden we mee aan de Wintercup op de manege. Gewoon een onderlinge wedstrijd in de B. We werden 5e met 189 punten!

We maken een grote sprong naar april! In februari en maart is er niet zo veel gebeurd namelijk.

6 april reden we weer een onderlinge wedstrijd, we werden 3e met 197 punten!

We reden ook mee met de Lauwersmeertocht in Lauwersoog. Het was heel lekker weer, en heel gezellig met het groepje waarmee we reden!

We werden gevraagd om mee te rijden in een zestal, om een kür op muziek te rijden tijdens de Fancy Fair van de manege. Dit was een hele leuke ervaring, en het ging hartstikke goed!

In mei deden we mee aan de Lentekampdag op de manege. We kregen springles, dressuurles en hadden een fotoshoot. De mooiste foto van deze shoot hebben we laten uitvergroten

In mei gingen we ook een keer naar de manege toe rijden om daar lekker te springen! Daar heeft Femke o.a. deze gave foto gemaakt:

In juni werd er op de manege een benefietwedstrijd georganiseerd voor Cystic Fibrosis. Alle opbrengsten gingen naar het goede doel, en natuurlijk deden we daaraan mee. De wedstrijd was op gras, de eerste keer voor ons, en na even bokkend over het inrijdterrein te zijn gegaan ging het wel al wat beter
In de eerste proef nog wel duidelijk spanning, wat zorgde voor een 7e plaats met 192 punten. In de 2e proef ging dit al een stuk beter, en werden we 2e met 206 punten!
We hadden o.a. 9-ens en 10-en op onze coupon!

In juli had ik zomervakantie, en was er op de manege ponykamp. We deden mee aan het Midikamp. Heel veel leuke dingen gedaan! Dressuur, springen (ook met strobalen en containers enzo), buitenrit, spelletjes.

In augustus nog mooie foto's gemaakt van Piko! Op de ene foto staat hij zo mooi en stoer te kijken! En op de andere foto ons oranje setje

Ook deden we mee aan de zomercup in september! De zaterdag reden we dressuur en werden we 4e met 207 punten! Zondags gingen we springen, en daarmee werden we 2e! Dat was ook onze eerste springwedstrijd

Dit was ons 2014, een heel geslaagd jaar! Komend weekend wordt Piko gemeten door de ponymeter en we laten dan zo snel mogelijk een startpas aanvragen, want we willen ons officiële debuut gaan maken in mei bij de Derby op de manege
En verder natuurlijk heel veel leuke dingen doen samen!Bedankt voor het kijken, een reactie zouden we leuk vinden!