Hoi!
Om maar meteen met de deur in huis te vallen en niet weer hele lappen tekst neer te gaan zetten...

Gisteren is Jessica (Jespri) bij me langsgeweest om Fleur en mij op de foto te zetten. We hadden nog flink wat sneeuw liggen en hier hebben we goed gebruik van gemaakt. 's Morgens vroeg heb ik Fleur d'r staart nog even gewassen en daarna konden we er tegenaan!
En Fleur zou Fleur niet zijn als ze niet iets deed wat je versteld doet staan. Kijk maar gauw verder !

02.

03. We begonnen met wat losgooi foto's in een afgezet stukje wei.

04.

05. Zo blij als een klein kind met wat sneeuw en een greppeltje!

06.

07.

08.

09.

10. Vervolgens heeft Jessica nog even wat portretfoto's geschoten van ons.

11. Toch handig, een pony van 75 cm.

12. Tot ze besluit toch even aan de wandel te gaan...

13.

14. Pretbekkie!

15. Zoals jullie misschien op de tweede foto al zagen stond Fleur met haar benen bij me op schoot. Jessica en ik hadden een foto in ons hoofd die we graag wilden krijgen. Dat Fleur met haar hoofd over mijn schouder zou komen hangen. Ik had een sleetje neergezet en Fleur naast me neergezet. Nu is Fleur d'r favoriete kunstje op het blok staan en madam bedacht dat ze hier wel gretig gebruik van kon maken deze dag.
Het was een spontane actie van Fleur, ik zat ervoor en ze kwam zo bij me op schoot. Nadat Jessica's en mijn mond weer dicht waren en onze ogen weer van normaal formaat, probeerden we of ze dit misschien nog eens deed. En ja hoor..

Mijn trots, mijn meisje.