Ineens kwam jij daar in te staan en ik moest de advertentie gewoon even aanklikken om te kijken.

De stoute schoenen aangetrokken en een mailtje gestuurd voor meer informatie want je ging niet uit mijn hoofd.
In het mailtje terug stond een telefoonnummer dus gebeld en verder gevraagd.
Nouja, die zaterdag 22 november zijn we gaan kijken.
Je stond in Waasmunster, flink eind weg, maar ik moest je in het echt gezien hebben.
Je was leuk

Je naam is Mistic Lady ( de dochter van de fokker heeft haar zo genoemd) maar wij noemen haar Tika.
Als vervoeging van Mistic(a) en omdat de dochter van Tita tovenaar ook zo heette.

Dus ja, ik heb je gekocht

Maar toen kwamen 4 lange weken wachten want je moest nog gechipt worden en een paspoort krijgen.
Wel kon ik alvast de foto's bekijken van jou die al op facebook stonden.

Je moeder een dag voor je geboren werd.

Onderweg om de verrassing te bezorgen voor iedereen.

Je moeder , een connemara merrie, was op reis van Ireland stiekum gedekt door een ezel .
De eigenaren begonnen pas wat te vermoeden toen je al ruim 9 maanden in haar buik zat.
En de verrassing viel toch wat tegen toen je geen mooi ponyveulen bleek te zijn maar iets met enorme oren, een muildier!
19 December kon ik je eindelijk ophalen

En nu moet je wennen aan onze paarden die in het begin helemaal niet aardig waren maar ze beginnen aan je te wennen.

Een mooier sinterklaas, verjaardags, kerstkadootje kon ik niet krijgen

De merrie is rond de 1.50 hoog ,dus met een beetje geluk wordt ze groot genoeg om gereden te worden, natuurlijk als western-muildier!