Nu ik een slowmotion functie op de camera van mijn Sony Xperia Z3 compact heb ontdekt, wil ik jullie graag een slowmotion filmpje van hetzelfde rijtje sprongen laten zien. Ook interessant om te zien hoe hij zijn galop wisselt op de laatste sprong.
Het paard is Appetjoek, een 9-jarige ruin van Carinjo x Voltaire.
Ik had em al op je FB gezien. Wat mij vooral opviel is hoe mooi stil jij blijft zitten op de lage kruisjes. Alle sprongetjes in dezelfde houding, en bij de laatste twee hogere sprongen vouw jij mooi naar je paard toe!
RenWaBl
Geplaatst: 15-12-14 17:15
Idd heel interessant om te zien! En een erg leuk paard.
love_nelzz
Geplaatst: 15-12-14 17:16
ziet er netjes uit zeg!! en je hebt daar mooi springmateriaal
jorika1986
Geplaatst: 15-12-14 17:17
Wat een keck filmpje, wet een mooi beeld geeft die Sony!
Bernoe
Geplaatst: 15-12-14 17:18
Erg mooi en interessant om te zien! Zo kan je de sprongen ook rustig bekijken.
En idd zoals hierboven ook al gezegd, complimenten voor je houding.
Wat een uitvinding zo op de telefoon kan je leuk mee spelen!
Leuk lijntje heb je ook staan!
Schoentje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-14 21:10
Bedankt voor de complimenten!
Over het toestel ben ik inderdaad erg tevreden. Doordat hij speciaal opneemt voor deze functie krijg je het scherpe beeld. Tijdens het uploaden is er zelfs een tikje in kwaliteit verloren, vergeleken met het beeld op mijn telefoon. Ik kan uit zo een filmpje ook hele mooie screenshots maken.
N.a.v. je andere topic ben ik begonnen om mijn paard in-uitjes te laten springen (zonder mij erop, ik ben niet zo' n held). We doen het regelmatig en je ziet echt dat zijn springtechniek erg is verbeterd!
Als ik een lijntje bouw in de bak springt hij er uit zichzelf overheen, altijd heel leuk om te zien.
Mooi om te zien inderdaad. Voor mij als leek gaan zulk soort dingen altijd veel te snel en nu kon ik het mooi bijhouden. Reuze interessant ook de wissel boven de laatste sprong.
Dat is niet zo'n suffe vraag hoor Vencedor! Ik leg alles op 3 meter, alleen het grondlijntje om in te komen op 2,5m. Tussen beide oxers zit dus maar 6m.
@_Elke, ik heb deze functie ook pas net ontdekt, nadat iemand op Facebook op zat te scheppen over de geweldige functies op zijn iPhone 6. Toen ging ik eens bij de functies van mijn camera kijken en zag ik dan mijn stuk goedkopere telefoon gewoon precies hetzelfde kan! Volgende week maar eens proberen bij de springles, kan best nuttig zijn om jezelf eens te analyseren.
Erg leuk om te zien! Leuk paard ook. Hebben jullie aapje nog? Is die al wat verder de sport in? Kan hem niet vergeten hoor, vond dat zo'n enorm imposant beest!
vencedor
Geplaatst: 16-12-14 17:24
Dankje! Van het weekend eens stoeien, paard kent het van les. De tweede oxer maar even weglaten. En de andere vervangen voor een stijltje of klein oxertje.
Hier helaas geen slomo mogelijkheid. LG, voor de zekerheid nog even spitten.