Ons jaaroverzicht kan natuurlijk niet ontbreken. En wat hebben wij veel leuks meegemaakt dit jaar! Zo heeft Rubio een aantal keer model gestaan tijdens fotoshoots, zijn we op KNHS instructieweek geweest en hebben we dit jaar eindelijk ons L2 debuut hebben gemaakt. Omdat we zo veel hebben gedaan staan er ook linkjes in naar onze topics van dit jaar.
Voor de mensen die Rubio nog niet kennen:
* Rubio
* Ruin
* Palomino met twee lichtbruine ogen
* 13 jaar
* E-pony (1.56 m)
* We hebben hem al weer 4 jaar
Vorig jaar heb ik dit topic aangemaakt:[ELJ-ITP] Rubio niet 1 maar 3 jaar
Dit was ons eerste topic op bokt en wat kregen we onwijs veel en leuke reacties
Enkele dagen later verscheen dit topic ook nog eens in uitgelicht!Na een lange tijd gingen we weer eens op wedstrijd en we deden mee aan de kringkampioenschappen in het L1. Voor mijn gevoel reden we een hele fijne proef. Helaas vielen de punten wat tegen. Maar met 180 & 185 punten mochten we zeker niet klagen. We werden 4e.
In februari zijn we lekker aan het trainen geweest. Tijdens een van onze lessen zijn er foto's gemaakt. Hij is steeds beter gaan bewegen en dat is op deze foto goed te zien.

[RIJ-ITP] Palomino Rubio trainen in het zonnetje!
Nadat ook dat topic in uitgelicht verscheen, ben ik benaderd door Justine van JvdB Photo. Zij zocht nog een model voor haar portfolio en ze vroeg of ze Rubio op de foto mocht zetten. En natuurlijk mocht dat! Het was die dag prachtig weer en ik ben nog steeds erg blij met de resultaten!

Ook reden we deze maand weer een wedstrijd in het L1. Deze ging niet zo fijn. Rubio was erg gespannen. Hij was er namelijk heilig van overtuigd dat de kliko's die in de hoek van de bak stonden hem op zouden eten
Desondanks toch nog een winstpunt gereden.Ook deze maand hebben we een hele gave fotomeeting gehad. Ik kon mee naar een fotomeeting in Wijk aan Zee. Het was voor ons wel een stukje rijden, maar dat was het meer dan waard! Wat zijn er gave platen uitgekomen!

Voor mij een drukke maand vanwege mij eindexamens. We zijn lekker aan het trainen geweest en we hebben weer een keertje gesprongen.
[SPR-ITP] Palomino Rubio gaat met de voetjes van de vloer

Verder veel buitenritjes gemaakt en genoten van het lekkere weer!
Wat heb ik lang naar deze maand uitgekeken. We mochten eindelijk naar de instructieweken van de KNHS in Ermelo. Voor ons beide was dit de eerste keer en wat was het een leuk, gezellige en leerzame week! Rubio heeft me in deze week soms echt verbaasd. Hoe braaf hij was op het grote terrein en tijdens de crossles (voor ons beide was dat de eerste keer)
Natuurlijk ook een topic van deze fantastische week: [RIJ-ITP] KNHS instructieweek 6 met palomino Rubio

Deze maand zijn we weer op vakantie geweest naar Drenthe. En uiteraard mag Rubio dan ook mee
Naast dat we lekker naar buiten zijn geweest, hebben we in Drenthe ook ons L2 debuut gemaakt. En dit was zeker niet onverdienstelijk! We zijn in Drenthe 3x gestart en aan het einde van de vakantie stond de teller alweer op L2+7
Op 8 september was Rubio precies 4 jaar in ons bezit. Even een leuke foto gemaakt met al zijn prijzen die we in die 4 jaar bij elkaar hebben verzameld.

Deze maand mochten wij ook een kür op muziek rijden tijdens de open dag op onze manege. Deze kür heb ik helemaal zelf gemaakt waar ik toch wel trots op ben. Rubio vond het allemaal wel een beetje spannend, maar ondanks dat heeft hij super goed zijn best gedaan!
Deze maand hebben we weer meegedaan aan een fotomeeting bij ons in de buurt. Een aantal bomen waren al mooi gekleurd en er kwamen prachtige foto's uit!

Aan het begin van deze maand zijn we weer op wedstrijd geweest. Het was de 4e keer L2 en we konden weer 2 winstpunten mee naar huis nemen en een 1e prijs.
Een week later deden we bij ons op de manege mee aan een FNRS wedstrijd. We reden een F10 en behaalde een persoonlijk record van 241 punten!
30 november heeft Rubio model mogen staan tijdens een masterclass paardenfotografie georganiseerd door Hypofocus. De shoot was in het Kootwijkerzand, een prachtige zandvlakte! Helaas was het erg bewolkt en mistig, maar desondanks zitten er prachtige foto's tussen. Ik heb nog niet alle foto's binnen. Zodra ik 'alles' binnen heb zal ik hier een apart topic van aanmaken.

En nog een kort filmpje. Aan het einde van de shoot hebben we nog even lekker gecrosst over de zandvlakte. Wat kan hij hard!

Leuk topic ook!
Officieel heet hij 'Rubio Perez' maar zijn roepnaam is Ruben haha