Op 26 augustus ben ik samen met mijn vriend naar Terschelling afgereisd, om daar met Puur Terschelling te zwemmen in de zee op de rug van een mooie Fries. Mijn vriend ging fotograferen/filmen, en ik ging de zee in. Voor mezelf een héle grote stap als 'angstige ruiter'. Ik ging de goede kant op maar dit was toch best spannend.
Eerst ga je zonder zadel richting het strand rijden. Soms een drafje tussendoor. Dan ga je een uur de zee in, op het filmpje op hun website (http://www.puur-terschelling.nl/paardrijden/zwemmen-met-friese-paarden) ga je echt zwemmen, wij gingen niet zo diep omdat de zee een stuk wilder was. Des ondanks was het geweldig! Dan ga je weer terug richting Puur, op de terugweg soms weer even een drafje en een galopje zonder zadel gedaan. Van te voren toch maar even geoefend op de manege

Ik wil eigenlijk meteen het filmpje showen, maar laat ik toch maar beginnen met wat foto's

Ik reed op Hans, Hans snorrenmans

Klaar voor vertrek (ik ben de middelste):

Aangekomen bij het strand:

Nog even een 'je kan het!' toespraak gehad van de begeleidster:

Hop hop, here we gooo

Plaatje toch?

Het was wel hard werken soms

Verliefd op deze!

Nekken strekken:

En dan natuurlijk het filmpje!

Op HD kijken wordt aangeraden
En natuurlijk veel dank naar Puur Terschelling! Volgend jaar ga ik dit zeker weer doen, maar dan wat eerder zodat het met zonsondergang is

De begeleiding was ook echt top en de paarden staan er ook ontzettend goed bij! Aanrader dus!

Bedankt voor het lezen/kijken!

Een reactie zou ik leuk vinden hihi