Toen heb ik zelf nog een paar foto's van haar geknipt. Ze was in een goede bui en we hadden veel lol met het knippen van de foto's. Ze kon het niet laten om gekke bekken te trekken

En nog even een serieuze foto

Een mooi aandenken mocht ze er straks ineens niet meer zijn dacht ik. Die dag kwam eerder dan ik dacht, namelijk vandaag, een dag later dus....
Vanmorgen was er nog niets aan de hand. Vanmiddag uit het niets kreeg ze ineens zware koliek, ik zag meteen dat het foute boel was. Ik heb meteen de dierenarts gebeld en die was er binnen 10 minuten. Hij controleerde haar darmen en gaf haar pijnstillers en iets tegen de koliek, maar het werd niet beter, het werd zelfs steeds erger. Ze had echt zoveel pijn... Ze kreeg nog meer pijnstillers. We waren aan het overleggen om naar de kliniek te gaan, maar het werd met de minuut erger. Ze kon niet meer staan. Ik zag aan haar ogen dat het echt niet meer ging. De kliniek zou ze niet halen... we hebben haar rustig in laten slapen.
19 jaar waren we samen, Sassy hoorde bij mij. Dankbaar dat ze zo'n lange tijd bij me was. Het besef is er nu nog niet helemaal, maar ik ga je ontzettend missen lieve Sassy...

Geniet van de tijd die jullie hebben gehad en de foto's!

Heel veel sterkte, het was een prachtpaardje
wat ontzettend triest dat je zo onverwachts afscheid hebt moeten nemen van je maatje...
koester de herhinneringen aan je mooie paard