Afgelopen zaterdag hebben Rubio en ik een kür op muziek mogen rijden tijdens de open dag op onze manege. Nadat ik hier voor was gevraagd, ben ik hard aan de slag gegaan om een leuke kür in elkaar te zetten. Nadat ik de proef in elkaar had gezet, ben ik opzoek gegaan naar muziek. De muziek van Coldplay sprak mij erg aan. Na een hele boel nummers te hebben afgeluisterd, is het me uiteindelijk gelukt om de muziek in elkaar te zetten. Stiekem ben ik er best trots op
. Rubio vond het wel een beetje spannend. Al dat publiek langs de kant was hij niet gewend, maar ondanks dat heeft hij super goed zijn best gedaan. Voor de mensen die Rubio nog niet kennen:
Rubio is een E-pony ruin van 13 jaar oud. Het is een palomino, maar zoals jullie nu ook kunnen zien is hij al weer erg wit aan het worden. Ook heeft hij 2 bijzondere ogen. Ze zijn beide lichtbruin.
Samen rijden we nu L2 dressuur. Maar naast dressuur vindt hij eigenlijk alles leuk

En we beginnen maar gelijk met de kür
Zoals je kon zien ging het niet helemaal vlekkeloos (ik reed zelfs nog een keer verkeerd waardoor ik eigenlijk niet uitkwam aan het einde
) maar ik was allang blij dat hij zo braaf liep en geen gekke fratsen heeft uitgehaald!En dan nog de foto's die zijn gemaakt tijdens de kür door Charmaiineee hier op bokt.
1.
Hier is goed te zien dat hij het toch wel een beetje spannend vond

2.

3.
De middendraf

4.

5.

6.

7.

8.

9.
Een zeer enthousiaste middengalop

10.
Maar hij kwam ook weer netjes terug.

11.
En toen waren we al weer klaar.

12.
En met een brede glimlach en een tevreden gevoel konden wij de bak verlaten

13.
En Rubio vond zelf ook dat hij zijn best had gedaan!

Ik vond het heel gaaf om mijn eigen gemaakte kür te kunnen rijden en zou het zo nog een keertje willen doen!
Tot de volgende keer maar weer