Op 20 juni zijn wij in het huwelijksbootje gestapt. Het was een geweldige dag en natuurlijk mocht mijn vierbenige vriendje niet ontbreken. Hij is werkelijk overal bij betrokken geweest.
Zo begon het met mijn vrijgezellenfeest. Ze hadden een fotoshoot geregeld en natuurlijk moest Pino ook op de foto.
Al had hij daar zijn bedenkingen over.

Met mijn mooie pakkie.

En natuurlijk wouden de dames ook nog even dat ik er op klom. Heel onverantwoord zo zonder cap.

Bovendien liep de robotmaaier ook nog door de tuin en die vond het wel grappig om Pino even achterna te gaan. Maar tussendoor kon ie nog wel vrolijk kijken.

En ja er kon zelfs nog een lachje vanaf.

Ik heb verder een geweldige en gezellige dag gehad. We moesten nog zes weken wachten tot de grote dat begon.
En 20 juni was het dan zover. Pino zou bij het gemeentehuis klaar staan zodat hij op de foto kon. Want ja, hij kan natuurlijk niet ontbreken. Hij had er alleen niet zoveel zin in.
Toen we aan kwamen stond hij er zo bij

Stiekem vind mijn man Pino ook wel heel erg leuk hoor. Daar ging hij dan. Daag Pony.

Hierna begon het echt werk.

Hij vond mijn boeket ook wel heel lekker ruiken.

Vraag me trouwens niet waarom mijn man zown gezicht trok. Misschien moest hij nog even wennen aan het idee

En nog een paar paardloze foto's

Nogmaals, we hebben echt een enorm gave dag gehad en ben nog steeds een gelukkig getrouwde vrouw

Laat een leuk berichtje achter !!