Blue is nu 2 jaar en iets in overconditie, ben ik me van bewust. Ze is een C pony.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.
Ook op mijn knappe Blue ben ik heel trots!
De foto's zijn gemaakt door Carmen (Sodeletuut op bokt)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

we zijn allebei goed in ezelig kijken
Blue laat vaak leuk 1 of 2 oren een beetje hangen en ik sta er ook wat tja, speciaal op
ik ben niet gauw beledigd hoor.
maar die springt er echt uit! Ik zeg: in het groot aan je muur
) 
Qua verbranden is het verschil dat dubbel creme wél pigment heeft maar de huid onder een aftekening (zoals een bles) niet. Blue heeft geloof ik wel een bles maar niet een enorm brede die over de hele neus loopt. Zonder pigment is het risico op verbranden groter dan wanneer er wél pigment in de huid zit. Dus ondanks dat de huid bij een cremello roze is zit er echter wél pigment in en ook zijn de haren niet wit. In woestijngebieden in Centraal-Azië en Noord-Afrika komt deze kleur ook voor bij paarden en die verbranden met 40-50 graden en felle zon ook niet zo gauw. Om meer folkloristische redenen worden ze in de fokkerij daar wel van oudsher vermeden.
Het is een hardnekkige mythe dat cremello paarden problemen met de ogen of verbranden zouden hebben.
Ze is echt veel veranderd sinds je haar hebt, zo leuk!