Omdat ik klem ben gezet door een paard (niet express) tussen de voerbak (ijzeren) en het paard in omdat deze begon met trappen tegen de wand terwijl ik naast zijn "kont" aan het poetsen was en de voerbak zich bevond achter mij.
Margie is een "sloom" paardje dat niet voor iedereen wil werken en op het moment dat er beginners op zitten braaf haar rondje loopt maar ga je meer van haar vragen gaat ze toch echt eerst even proberen of ze je daar mee kan laten stoppen aan de hand van bokken/staken, zet je dan niet door lacht ze je nog net niet uit haha.
Ik heb haar geleasd van de manege (+/- 2,5 jaar) en mijn vertrouwen terug gewonnen maar in mijn beleving heeft ook zij haar vertrouwen terug gekregen in de mens. Ze weet (wist) niet beter dan het leven van een manege paard en was totaal niet aanhankelijk naar mensen het leek meer op dat ze "alles gewoon over zich heen liet komen", Nadat we elkaar goed hebben leren kennen en door de "uitprobeer/protest" periode heen zijn gekomen, gaat het nu super ! ze is voorwaards en heeft plezier in de dingen die wij doen zoals: Springen, Pushball, Longeren, Dressuur en gewoon lekker hobbelen en buiten rijden.
Vanaf 1 maart is ze een eigen/privé paard geworden van mij en een beetje van mijn zusje. (maar in principe helemaal van mij hihi)
Mensen zeggen tegen mij, Wow...! wat is ze verandert (zien ze kwa uiterlijk), maar omdat je het zelf van zo dichtbij mee maakt valt dat je toch minder op.
Tot ik de foto's terug keek.
Dus hierbij oude foto's boven aan en nieuw foto's onderaan, wilde dit graag met julie delen.
Mijn trots Margie.

De allereerste foto die ik van haar maakte. 07/07/11

23/9/11

22/01/12

16/07/13

09/09/13

1 maart !!, My dream comes true !

20/03/14

23/03/14

08/05/14

08/05/14

08/05/14

08/05/14
Ik heb het in dit geval echt alleen over Margie en haar karakter/gedrag zoals ze was en nu is.
en wat is ze mooi geworden!
Veel plezier samen!