Inmiddels is Floortje bijna 10 en rijd ik hem alweer bijna 4 jaar..
Bloed.. zweet en tranen.. letterlijk.. het is een heerlijk paard..
Maar heb soms zeker op het punt gestaan om de handdoek in de ring te gooien! Hij is alleen onder het zadel beleerd en werd recreatief gereden.
Het is alleen een heel intelligent dier die graag iets wil leren, en ik vind het een leuke uitdaging om met deze knappe tank van een Shire toch het onderste uit de kan te halen! We zijn er nog lang niet en moet nog een hoop aan gesleuteld worden, morgen start ik dan ook weer met mijn eerste les na mijn zwangerschap en de geboorte van mijn zoon die inmiddels 8 maanden is.
Commentaar; Graag! maar houd het wel netjes!
Best eng als er ineens iemand op de grond ligt met een camera!

Dan de spanning er maar even uit rijden na een paar rondjes dribbelen

En dan aan het werk.. Ja ik heb altijd een cap op en eigenlijk ben ik er zwaar op tegen dat iemand hem niet op heeft maar ik had vandaag echt een band gevoel om me hoofd echt koppijn en ik had er gewoon meer last van dus dan maar een keer zonder! Voelde vertouwd dus dan voor een keertje maar zo.

Morgen.. of eigenlijk vandaag dus onze eerste les weer. Ben erg benieuwd en hoop toch nog een keer te gaan starten met deze knapperd..
eerst maar eens onderling om te kijken waar we staan. vooral aan de galop moeten we nog veel werken!
Ik gok op 190. Mijn man is namelijk 192 en die staat bijna gelijk aan zijn schoft. Precies gemeten is hij al lang niet meer en ik weet niet wat er zo op zijn papieren staat
op het moment dat de foto's gemaakt werden reed ik vooral om de gene met camera heen ipv de hele bak te gebruiken